PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bağlı kalma süresi -(İdle, whois)


Entrance
05 Mart 2015, 22:40
Klasör: Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: <m_whois.c>

BULUN,
TStime() - acptr->last, acptr->firsttime);

ALTINA,
if (!IsULine(acptr) && !IsServer(sptr))
{
int gun = 0, saat = 0, dakika = 0, saniye = 0, bgun = 0, bsaat = 0, bdakika = 0, bsaniye = 0;
gun = ((TStime() - acptr->last) / 86400);
saat = (((TStime() - acptr->last) % 86400) / 3600);
dakika = ((((TStime() - acptr->last) % 86400) % 3600) / 60);
saniye = (((((TStime() - acptr->last) % 86400) % 3600) % 60) % 60);
bgun = ((TStime() - acptr->firsttime) / 86400);
bsaat = (((TStime() - acptr->firsttime) % 86400) / 3600);
bdakika = ((((TStime() - acptr->firsttime) % 86400) % 3600) / 60);
bsaniye = (((((TStime() - acptr->firsttime) % 86400) % 3600) % 60) % 60);

if ((TStime() - acptr->last) > 86400)
sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d gun %d saat %d dakika ve %d saniyedir kimsiye yazmiyor..",
me.name, sptr->name, acptr->name, gun, saat, dakika, saniye);
else if ((TStime() - acptr->last) > 3600)
sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d saat %d dakika ve %d saniyedir kimsiye yazmiyor..",
me.name, sptr->name, acptr->name, saat, dakika, saniye);
else if ((TStime() - acptr->last) > 60)
sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d dakika ve %d saniyedir kimsiye yazmiyor..",
me.name, sptr->name, acptr->name, dakika, saniye);
else
sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d saniyedir kimsiye yazmiyor..",
me.name, sptr->name, acptr->name, saniye);


if ((TStime() - acptr->firsttime) > 86400)
sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d gun %d saat %d dakika ve %d saniye'dir sohbete bagli durumda..",
me.name, sptr->name, acptr->name, bgun, bsaat, bdakika, bsaniye);
else if ((TStime() - acptr->firsttime) > 3600)
sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d saat %d dakika ve %d saniye'dir sohbete bagli durumda..",
me.name, sptr->name, acptr->name, bsaat, bdakika, bsaniye);
else if ((TStime() - acptr->firsttime) > 60)
sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d dakika ve %d saniye'dir sohbete bagli durumda..",
me.name, sptr->name, acptr->name, bdakika, bsaniye);
else
sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d saniye'dir sohbete bagli durumda..",
me.name, sptr->name, acptr->name, bsaniye);
}

• EKLEYIN, unrealircd'in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın. Bu edit kime ait bilmiyorum içimden geldi paylaşmak istedim. ;P

İyi forumlar.. ^^

Goemon
06 Mart 2015, 08:27
Eline sağlık hacı

DarkLove
06 Şubat 2018, 18:48
Paylaşım icin tesekkürler