Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Operlere (SAJOIN - SAPART) yetkisi vermek.


Entrance
07 Mart 2015, 13:39
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_sajoin.c)

BULUN,
DLLFUNC CMD_FUNC(m_sajoin)
{
aClient *acptr;
char jbuf;
int did_anything = 0;

if (!IsSAdmin(sptr) && !IsULine(sptr))
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]);
return 0;
}

DEGISTIRIN,
DLLFUNC CMD_FUNC(m_sajoin)
{
aClient *acptr;
char jbuf[BUFSIZE];
int did_anything = 0;

if [B](!IsOper(sptr) && !IsULine(sptr))
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]);
return 0;
}Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_sapart.c)

BULUN,
DLLFUNC CMD_FUNC(m_sapart)
{
aClient *acptr;
aChannel *chptr;
Membership *lp;
char *name, *p = NULL;
int i;
char *comment = (parc > 3 && parv[3] ? parv[3] : NULL);
char commentx[512];
char jbuf;

if (!IsSAdmin(sptr) && !IsULine(sptr))
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]);
return 0;
}

DEGISTIRIN,
DLLFUNC CMD_FUNC(m_sapart)
{
aClient *acptr;
aChannel *chptr;
Membership *lp;
char *name, *p = NULL;
int i;
char *comment = (parc > 3 && parv[3] ? parv[3] : NULL);
char commentx[512];
char jbuf[BUFSIZE];

if [B](!IsOper(sptr) && !IsULine(sptr))
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]);
return 0;
}* Bu düzenleme ile (sajoin ve sapart) komutlarını oper yetkisine sahip kişilere açmış olduk, unreal-in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayarak işlemlerin aktif olmasını sağlayınız.

İyi forumlar.. ^^