Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : KICK mesajı sabitleme.


Entrance
08 Mart 2015, 19:51
Merhaba,

Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_kick.c)

BULUN,
sendto_channel_butserv(chptr,
sptr, ":%s KICK %s %s :%s",
parv[0], chptr->chname, who->name, comment);

DEGISTIRIN,
sendto_channel_butserv(chptr,
sptr, ":%s KICK %s %s :%s Kanalından Atıldınız.",
parv[0], chptr->chname, who->name, chptr->chname);• UnrealIRCd-in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın. Şimdi, düzenleme yapmadan önce herhangi bir kullanıcıya KICK attığımızda, şöyle bir çıktı oluşuyordu,
E Entrance Tarafından Kanaldan Atıldı (Uyarı; lütfen daha seviyeli olunuz.)* Düzenleme yapıldıktan sonra atmış olduğunuz KICK çıktısıda aşağıda ki gibi olacaktır,
E Entrance Tarafından Kanaldan Atıldı (#Sohbet Kanalından Atıldınız.)* Yani, ilgili /kick #kanal nick sebep komutunda belirtilen sebep ne olursa olsun burada düzenlemiş olduğumuz sebep olarak dönecektir. İlaveten de kick'in uygulandığı kanalıda belirtmiş oldum..)

İyi forumlar.. ^^