Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Client connecting(GIRIS) ve Client exiting(CIKIS) mesajına fullname ekleme.


Entrance
22 Mart 2015, 10:41
Merhabalar,

Ön açıklama!

Client connecting on port(GIRIS) ve Client exiting:(CIKIS)bu çıktılar sizlere yabancı gelmiyordur umarım..)

OPER olan bir kişinin statüs ekranın da giriş, ve çıkış, olduğun da bu çıktılar oluşmaktadır. Bir kaç örnekle konuyu hem zenginleştirelim hemde detaylı bir açıklama ile konumuzu pekiştirelim..)

Giriş olunca, orjinal çıktı bu şekilde oluyor.
Notice -- Client connecting on port ¿: Entrance (-@1.1.1.1) [clients]Editli halinde giriş olunca,
Notice -- Client connecting on port ¿: E (-@1.1.1.1) (Always, look on the bright side of life.) [clients]Klasör: -> Unreal3.2*/src/
Dosya: -> (send.c)

BULUN,
"*** Notice -- Client connecting on port %d: %s (%s@%s) [%s] %s%s%s",
sptr->listener->port, nick, user->username, user->realhost,
sptr->class ? sptr->class->name : "",
DEGISTIRIN,
"*** Notice -- Client connecting on port %d: %s (%s@%s) (%s) [%s] %s%s%s",
sptr->listener->port, nick, user->username, user->realhost, sptr->info,
sptr->class ? sptr->class->name : "",
#################
BULUN,
ircsprintf(connectd, "*** Notice -- Client exiting: %s (%s@%s) [%s]",
nick, user->username, user->realhost, comment);
DEGISTIRIN,
ircsprintf(connectd, "*** Notice -- Client exiting: %s (%s@%s) (%s) [%s]",
nick, user->username, user->realhost, sptr->info, comment);
İlgili bölümde make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın. Böylece artık giriş ve çıkış bilgilerinde Fullname, bilgilerini de görebileceksiniz.

İyi forumlar .. ^^

No_FeaR
22 Mart 2015, 21:33
Abi Ellerine Sağlik Döktürmüşsün Yine... ^^

Entrance
23 Mart 2015, 21:25
Güle güle kullan kardeşim. ;P

mStf
13 Haziran 2018, 18:31
Bu giriş ve Çıkışları belirtilen kanala alma şansımız var mıdır?

dEathLeSs
14 Haziran 2018, 12:55
chansno modulunu kullanabilirsin..