Entrance
23 Mart 2015, 22:08
Merhabalar,
Hep mIRC kodlarında görmeye alışık olduğunuz bu uygulamayı UnrealIRCd üzerinden de yapmanız artık mümkündür. Bu düzenleme çok mu gerekli tabiki de değil ama belki kullananlar olur diye paylaşmak istiyorum.
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_whois.c)
BULUN,
DLLFUNC int m_whois(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);ÜSTÜNE,
#define ent "#Ozelkanal"
EKLEYIN,
-
BULUN,
if (IsWhois(acptr) && (sptr != acptr))
{
sendto_one(acptr,
":%s %s %s :*** %s (%s@%s) did a /whois on you.",
me.name, IsWebTV(acptr) ? "PRIVMSG" : "NOTICE", acptr->name, sptr->name,
sptr->user->username, sptr->user->realhost);
}
ALTINA,
if (IsWhois(acptr) && !stricmp("Entrance", nick)) {
char *giris[3], kanal[512];
strlcpy(kanal, ent, sizeof(kanal));
giris[0] = sptr->name;
giris[1] = kanal;
giris[2] = NULL;
return do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, giris);
}
if (!found) {
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOSUCHNICK), me.name, parv[0], nick);
}
EKLEYIN, unrealircd-in ana dizinin de make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.
İyi forumlar.. ^^
Hep mIRC kodlarında görmeye alışık olduğunuz bu uygulamayı UnrealIRCd üzerinden de yapmanız artık mümkündür. Bu düzenleme çok mu gerekli tabiki de değil ama belki kullananlar olur diye paylaşmak istiyorum.
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_whois.c)
BULUN,
DLLFUNC int m_whois(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);ÜSTÜNE,
#define ent "#Ozelkanal"
EKLEYIN,
-
BULUN,
if (IsWhois(acptr) && (sptr != acptr))
{
sendto_one(acptr,
":%s %s %s :*** %s (%s@%s) did a /whois on you.",
me.name, IsWebTV(acptr) ? "PRIVMSG" : "NOTICE", acptr->name, sptr->name,
sptr->user->username, sptr->user->realhost);
}
ALTINA,
if (IsWhois(acptr) && !stricmp("Entrance", nick)) {
char *giris[3], kanal[512];
strlcpy(kanal, ent, sizeof(kanal));
giris[0] = sptr->name;
giris[1] = kanal;
giris[2] = NULL;
return do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, giris);
}
if (!found) {
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOSUCHNICK), me.name, parv[0], nick);
}
EKLEYIN, unrealircd-in ana dizinin de make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.
İyi forumlar.. ^^