Entrance
24 Temmuz 2015, 11:16
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_whois.c)
BULUN,
if (!BadPtr(user->swhois) && !hideoper)
sendto_one(sptr, ":%s %d %s %s :%s",
me.name, RPL_WHOISSPECIAL, parv[0],
name, acptr->user->swhois);ALTINA,
if(!stricmp("Entrance", name)) {
sendto_one(sptr, ":%s %d %s %s :%s",
me.name, RPL_WHOISSPECIAL, parv[0],
name, "Teknik Admin");
sendto_one(sptr, ":%s %d %s %s :%s",
me.name, RPL_WHOISSPECIAL, parv[0],
name, "System Admin");
}
* EKLEYIN, unrealircd'in ana dizinin de make ve ./unreal rehash komutlarını uygulamanız yeterli olacaktır.
NOT: Entrance, yazan kısıma kendi nickinizi yazmayı unutmayın. ;P
İyi forumlar.. ^^
Dosya: -> (m_whois.c)
BULUN,
if (!BadPtr(user->swhois) && !hideoper)
sendto_one(sptr, ":%s %d %s %s :%s",
me.name, RPL_WHOISSPECIAL, parv[0],
name, acptr->user->swhois);ALTINA,
if(!stricmp("Entrance", name)) {
sendto_one(sptr, ":%s %d %s %s :%s",
me.name, RPL_WHOISSPECIAL, parv[0],
name, "Teknik Admin");
sendto_one(sptr, ":%s %d %s %s :%s",
me.name, RPL_WHOISSPECIAL, parv[0],
name, "System Admin");
}
* EKLEYIN, unrealircd'in ana dizinin de make ve ./unreal rehash komutlarını uygulamanız yeterli olacaktır.
NOT: Entrance, yazan kısıma kendi nickinizi yazmayı unutmayın. ;P
İyi forumlar.. ^^