Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : User WHOIS Modu (+Q)


Entrance
24 Temmuz 2015, 11:17
Merhabalar,

• Açıklama:

* Bu eklenti sayesinde normal kullanıcılarınızda, kendilerine WHOIS komutu uygulandığında görebilecekler.

• Kullanımı:

* Örnek -> /mode Entrance +Q


• ScreenHost:

[Only Registered Users Can See Links] ([Only Registered Users Can See Links])

[Only Registered Users Can See Links] ([Only Registered Users Can See Links])

[Only Registered Users Can See Links] ([Only Registered Users Can See Links])

Klasör: -> Unreal3.2/src/
Dosya: -> (umodes.c)

BULUN,
long UMODE_NETADMIN = 0L; /* Network Admin */
ALTINA,
long UMODE_USERWHOIS = 0L;
EKLEYIN,

-

BULUN,
UmodeAdd(NULL, 'N', UMODE_GLOBAL, umode_allow_opers, &UMODE_NETADMIN);
ALTINA,
UmodeAdd(NULL, 'Q', UMODE_GLOBAL, NULL, &UMODE_USERWHOIS);
EKLEYIN,

Klasör: -> Unreal3.2/include/
Dosya: -> (h.h)

BULUN,
extern MODVAR long UMODE_NETADMIN; /* 0x10000 Network Admin */ALTINA,
extern MODVAR long UMODE_USERWHOIS;EKLEYIN,

-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_whois.c)

BULUN,
if (IsWhois(acptr) && (sptr != acptr))
{
sendto_one(acptr,
":%s %s %s :*** %s (%s@%s) did a /whois on you.",
me.name, IsWebTV(acptr) ? "PRIVMSG" : "NOTICE", acptr->name, sptr->name,
sptr->user->username, sptr->user->realhost);
}
ALTINA,
if ((acptr->umodes & UMODE_USERWHOIS) && (sptr != acptr))
{
sendto_one(acptr,
":%s %s %s :*** \2%s\2 nicki size \2WHOIS\2 komutunu kullandı.",
me.name, IsWebTV(acptr) ? "PRIVMSG" : "NOTICE", acptr->name, sptr->name);
}
EKLEYIN,

-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (webtv.c)

BULUN,
if (IsWhois(acptr) && (sptr != acptr))
{
sendto_one(acptr,
":%s %s %s :*** %s (%s@%s) did a /whois on you.",
me.name, IsWebTV(acptr) ? "PRIVMSG" : "NOTICE", acptr->name, sptr->name,
sptr->user->username, sptr->user->realhost);
}
ALTINA,
if ((acptr->umodes & UMODE_USERWHOIS) && (sptr != acptr))
{
sendto_one(acptr,
":%s %s %s :*** \2%s\2 nicki size \2Msg irc WHOIS\2 komutunu kullandı.",
me.name, IsWebTV(acptr) ? "PRIVMSG" : "NOTICE", acptr->name, sptr->name);
}
• EKLEYIN, unrealircd'in ana dizinin de make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın. Hep OPER/ADMIN veya helperler görecek değil ya kimlerin whois çektiğini birazda userler görsün. ;P

İyi forumlar .. ^^