Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : /MODULE komutunda belirtilen modülleri göstermek.


Entrance
26 Ocak 2015, 21:44
Merhaba,

• Genelde bir çok sunucu /MODULE komutunu sunucularında değiştirirler bir diğer terimle ise yasaklarlar Google, ve türevi arama motorlarında bu terimlerle geçmektedir. Bende yasaklamak yerine veya değiştirmek yerine, herhangi bir modülü göstermek daha mantıklı geldiğinden böyle bir düzenlemeyi gerçekleştirdim..

• Düzenleme yapılacak olan dosya uzantısı -> Unreal3.2*/src/modules.c

if (!Modules)
{
sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :*** No modules loaded", me.name, sptr->name);
return 1;
}Yukarıda ki bölümü bulun, bulduktan sonra ->

if (!IsOper(sptr)) {
#define modul1 "cloak (Official cloaking module (md5))"
#define modul2 "commands (Wrapper library for m_ commands)"
sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :*** %s ", me.name, sptr->name, modul1);
sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :*** %s ", me.name, sptr->name, modul2);
sendto_realops("%s (%s@%s) Tarafından MODULE komutu kullanıldı.", sptr->name, sptr->user->username, sptr->user->realhost);
return 0;
}Altına ekleyin, ardından Unreal-in ana dizinine geçiş yapın make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın, ilavaten module komutunu kullanan kişileride operlara bildirecektir.

Kullanılan test versiyon -> Unreal3.2.10.2

NOT:Şu an 2 modül görünecek şekilde düzenlenmiştir, isterseniz siz aynı mantıkla 3 4 veya üzeride gösterebilirsiniz tamamen size bağlı bir şey...

İyi forumlar..