PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Admin komutundaki bilgileri özelde göstermek.


Entrance
06 Ağustos 2015, 21:53
Merhabalar,

Aşağıdaki kullanıcının isteği üzerine vermiş olduğum bir düzenlemeyi burdan da olduğu gibi paylaşıyorum..

usta userler status ta /Admin komutunu uyguladı zaman bilgimiz olsun nasıl module yaptıkları zaman operlerin bilgisi oluyor /Admin yaptıkları zamanda bilgimiz olabilirmi. Birde ustam /Admin yapan kişinin özeline bilgiler gele bilirmi status yerine özeline gelecek.

• Düzenleme yapacağımız dosya m_admin.c ilgili dosyaya ulaşmak için -> Unreal3.2*/src/modules/m_admin.c

Dosya içerisinde bulmanız gereken bölüm ->

/* cycle through the list backwards */
for (admin = conf_admin_tail; admin;
admin = (ConfigItem_admin *) admin->prev)
{
if (!admin->next)
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_ADMINLOC1),
me.name, parv[0], admin->line);
else if (!admin->next->next)
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_ADMINLOC2),
me.name, parv[0], admin->line);
else
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_ADMINEMAIL),
me.name, parv[0], admin->line);
}
return 0;
}
Yukarıda olan kodları..

/* cycle through the list backwards */
for (admin = conf_admin_tail; admin;
admin = (ConfigItem_admin *) admin->prev)
{
if (!admin->next)
sendto_one(sptr, ":AServ PRIVMSG %s: Örnek -> Sunucu sahibi", sptr->name);
sendto_one(sptr, ":AServ PRIVMSG %s: Sunucu Sahibi nick'i", sptr->name);
sendto_one(sptr, ":AServ PRIVMSG %s: Email adresiniz aynı mantıkla bir çok bilgi ekleyebilirsiniz", sptr->name);
sendto_realops("%s (%s@%s) Tarafından ADMIN komutu kullanıldı.", sptr->name, sptr->user->username, sptr->user->realhost);
return 0;
}
return 0;
}Bu şekilde değiştiriniz, ardından make ve rehash komutlarını uygulamanız halinde aktif olacaktır..

İyi forumlar.