Entrance
26 Ocak 2015, 22:05
Merhabalar,
X, kişinin isteği üzerine düzenlemiş olduğum küçük bir kodçuk..
-> Unreal3.2.x/src/modules/m_join.c
Link *lp; B
an *banned;
Altına,
if(!stricmp("#Karantina", chptr->chname)) {
sendto_one(sptr, ":Karantina PRIVMSG %s :Merhaba \2%s\2 güvenlik nedeniyle \2%s\2 kanalına alındınız süre(buraya süre belirt) zarfında kanallara aktarılacaksınız.",
me.name, sptr->name, chptr->chname);Ekleyin,
-> Unreal3.2.x/src/modules/m_part.c
/* Send to other servers... */
if (!comment)
sendto_serv_butone_token(cptr, parv[0],
MSG_PART, TOK_PART, "%s", chptr->chname);
else
sendto_serv_butone_token(cptr, parv[0],
MSG_PART, TOK_PART, "%s :%s", chptr->chname,
comment);Altına,
if (!stricmp("#Karantina", chptr->chname)) {
sendto_one(sptr, ":Karantina PRIVMSG %s : \2%s\2 süre dolduğundan dolayı \2%s\2 kanalından çıkarıldınız.",
me.name, sptr->name, chptr->chname);
}Ekleyin, UnrealURCd'în ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın..
Örnek çıktılar..
Kanala giriş olduğun da;
[22:35] <Karantina> Merhaba Entrance güvenlik nedeniyle #karantina kanalına alındınız süre(buraya süre belirt) zarfında kanallara aktarılacaksınız.
Kanaldan part edildiğinde;
[22:35] <Karantina> Entrance süre dolduğundan dolayı #karantina kanalından çıkarıldınız.
DIPNOT; Unreal3.2.10.1 sürümünde test edilmiştir.
İyi Çalışmalar..
X, kişinin isteği üzerine düzenlemiş olduğum küçük bir kodçuk..
-> Unreal3.2.x/src/modules/m_join.c
Link *lp; B
an *banned;
Altına,
if(!stricmp("#Karantina", chptr->chname)) {
sendto_one(sptr, ":Karantina PRIVMSG %s :Merhaba \2%s\2 güvenlik nedeniyle \2%s\2 kanalına alındınız süre(buraya süre belirt) zarfında kanallara aktarılacaksınız.",
me.name, sptr->name, chptr->chname);Ekleyin,
-> Unreal3.2.x/src/modules/m_part.c
/* Send to other servers... */
if (!comment)
sendto_serv_butone_token(cptr, parv[0],
MSG_PART, TOK_PART, "%s", chptr->chname);
else
sendto_serv_butone_token(cptr, parv[0],
MSG_PART, TOK_PART, "%s :%s", chptr->chname,
comment);Altına,
if (!stricmp("#Karantina", chptr->chname)) {
sendto_one(sptr, ":Karantina PRIVMSG %s : \2%s\2 süre dolduğundan dolayı \2%s\2 kanalından çıkarıldınız.",
me.name, sptr->name, chptr->chname);
}Ekleyin, UnrealURCd'în ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın..
Örnek çıktılar..
Kanala giriş olduğun da;
[22:35] <Karantina> Merhaba Entrance güvenlik nedeniyle #karantina kanalına alındınız süre(buraya süre belirt) zarfında kanallara aktarılacaksınız.
Kanaldan part edildiğinde;
[22:35] <Karantina> Entrance süre dolduğundan dolayı #karantina kanalından çıkarıldınız.
DIPNOT; Unreal3.2.10.1 sürümünde test edilmiştir.
İyi Çalışmalar..