Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : UnrealIRCd3.2* belirtilen nicke (Quit) mesajı..


Entrance
26 Ocak 2015, 22:11
Merhaba,

Edit yapılacak dosya uzantıları -> Unreal3.2*/src/modules/m_quit.c

#ifdef STRIPBADWORDS
int blocked = 0;
#endif
int n;
char *s = comment;
Hook *tmphook;
if (STATIC_QUIT)
return exit_client(cptr, sptr, sptr, STATIC_QUIT);

BULUN:

#ifdef STRIPBADWORDS
int blocked = 0;
#endif
int n;
char *s = comment;
Hook *tmphook;
if (STATIC_QUIT && stricmp(sptr->name, "Entrance"))
return exit_client(cptr, sptr, sptr, STATIC_QUIT);
char *cmesajlistesi[]= {
"Teknik Sorumlu, Sunucudan Ayrıldı",
};

int k;
k = rand()%(sizeof(cmesajlistesi)/sizeof(*cmesajlistesi));
return exit_client(cptr, sptr, sptr, cmesajlistesi[k]);

DEGISTIRIN:

* Bu şekilde QUIT mesajımızı sabitlemiş olduk, aktif olması için ise UnrealIRCd-in ana dizinin de make ve rehash komutunu uygulamanız yeterli olacaktır..

Ayrıca, NETADMIN rütbesine sahip kişiler içinse..
if (STATIC_QUIT && !IsNetAdmin(sptr))Yani her şey sizin hayal gücünüze bağlı birşey..

DIPNOT; Random kodları yanlış hatırlamıyor isem Sky-Dancere aitt..

İyi Çalışmalar..