Entrance
20 Eylül 2015, 12:29
Merhabalar,
64bit sunucuda adwords.c kuramadıgım için bunu kullanıyorum. Lazım olursa buyrun
Editlemeniz gereken
Klasör: Unreal3.2*/src/modules
Dosya: m_message.c
Bul
char *_StripControlCodes(unsigned char *text);Altına ekle
void gonder (char *nick, char *kim, char *yazi);1. Bul
if (MyClient(sptr))
{
ret = dospamfilter(sptr, *text, (notice ? SPAMF_USERNOTICE : SPAMF_USERMSG), acptr->name, 0, NULL);
if (ret < 0)
return ret;
}Değiştir
if (MyClient(sptr))
{
ret = dospamfilter(sptr, *text, (notice ? SPAMF_USERNOTICE : SPAMF_USERMSG), acptr->name, 0, NULL);
if (ret < 0){
gonder(sptr->name, acptr->name, *text);
return ret;
}
}2. Bul
if (MyClient(sptr))
{
ret = dospamfilter(sptr, text, notice ? SPAMF_CHANNOTICE : SPAMF_CHANMSG, chptr->chname, 0, NULL);
if (ret < 0)
return ret;
}Değiştir
if (MyClient(sptr))
{
ret = dospamfilter(sptr, text, notice ? SPAMF_CHANNOTICE : SPAMF_CHANMSG, chptr->chname, 0, NULL);
if (ret < 0){
gonder(sptr->name, chptr->chname, text);
return ret;
}
}m_message.c en altına ekle
void gonder (char *nick, char *kim, char *yazi) {
aChannel *shptr;
shptr = find_channel("#reklam", NULL);
if (shptr){
sendto_channel_butserv(shptr, &me, ":Reklam PRIVMSG %s : Yapan:%s Yapilan: %s Mesaj:%s ", shptr->chname,nick,kim,yazi);
}
}Bu işlerimleri yaptıkdan sonra
cd Unreal3.2*
make
./unreal rehash
Sonuç olarak /spamfilter komutu ile eklediğiniz herşey #reklam kanalına yansıyacaktır.
Alıntı.
İyi forumlar.. ^^
64bit sunucuda adwords.c kuramadıgım için bunu kullanıyorum. Lazım olursa buyrun
Editlemeniz gereken
Klasör: Unreal3.2*/src/modules
Dosya: m_message.c
Bul
char *_StripControlCodes(unsigned char *text);Altına ekle
void gonder (char *nick, char *kim, char *yazi);1. Bul
if (MyClient(sptr))
{
ret = dospamfilter(sptr, *text, (notice ? SPAMF_USERNOTICE : SPAMF_USERMSG), acptr->name, 0, NULL);
if (ret < 0)
return ret;
}Değiştir
if (MyClient(sptr))
{
ret = dospamfilter(sptr, *text, (notice ? SPAMF_USERNOTICE : SPAMF_USERMSG), acptr->name, 0, NULL);
if (ret < 0){
gonder(sptr->name, acptr->name, *text);
return ret;
}
}2. Bul
if (MyClient(sptr))
{
ret = dospamfilter(sptr, text, notice ? SPAMF_CHANNOTICE : SPAMF_CHANMSG, chptr->chname, 0, NULL);
if (ret < 0)
return ret;
}Değiştir
if (MyClient(sptr))
{
ret = dospamfilter(sptr, text, notice ? SPAMF_CHANNOTICE : SPAMF_CHANMSG, chptr->chname, 0, NULL);
if (ret < 0){
gonder(sptr->name, chptr->chname, text);
return ret;
}
}m_message.c en altına ekle
void gonder (char *nick, char *kim, char *yazi) {
aChannel *shptr;
shptr = find_channel("#reklam", NULL);
if (shptr){
sendto_channel_butserv(shptr, &me, ":Reklam PRIVMSG %s : Yapan:%s Yapilan: %s Mesaj:%s ", shptr->chname,nick,kim,yazi);
}
}Bu işlerimleri yaptıkdan sonra
cd Unreal3.2*
make
./unreal rehash
Sonuç olarak /spamfilter komutu ile eklediğiniz herşey #reklam kanalına yansıyacaktır.
Alıntı.
İyi forumlar.. ^^