Entrance
23 Eylül 2015, 23:04
# Klasör: Unreal3.2-/include/
# Dosya: (msg.h)
BULUN,
#define MSG_MAP "MAP" /* MAP */
DEGISTIRIN,
#define MSG_MAP "MAPX" /* MAP */# Klasör: Unreal3.2-/src/modules/
# Dosya: (m_map.c)
BULUN,
#define MSG_MAP "MAPS"
DEGISTIRIN,
#define MSG_MAP "MAPSX"
UnrealIRCd'in ana bölümünde, make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın. Bu sayede MAP komutunu MAPX olarak değiştirmiş olduk..
İyi forumlar.. ^^
# Dosya: (msg.h)
BULUN,
#define MSG_MAP "MAP" /* MAP */
DEGISTIRIN,
#define MSG_MAP "MAPX" /* MAP */# Klasör: Unreal3.2-/src/modules/
# Dosya: (m_map.c)
BULUN,
#define MSG_MAP "MAPS"
DEGISTIRIN,
#define MSG_MAP "MAPSX"
UnrealIRCd'in ana bölümünde, make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın. Bu sayede MAP komutunu MAPX olarak değiştirmiş olduk..
İyi forumlar.. ^^