Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kill komutundaki sebebi sabitlemek.


Entrance
23 Eylül 2015, 23:15
X, forumunda bir üyenin isteği üzerine verdiğim düzenleme..

# Klasör: Unreal3.2-/src/modules/
# Dosya: (m_kill.c)

BULUN,
if (MyConnect(acptr) && MyConnect(sptr) && IsAnOper(sptr))

(void)ircsprintf(buf2, "[%s] Local kill by %s (%)",
me.name, sptr->name,
BadPtr(parv[2]) ? sptr->name : parv[2]);
DEGISTIRIN,
if (MyConnect(acptr) && MyConnect(sptr) && IsAnOper(sptr))

(void)ircsprintf(buf2, "[%s] Local kill by %s Sunucu üzerinden bağlantınız kesildi..",
me.name, sptr->name,
BadPtr(parv[2]) ? sptr->name : parv[2]);Unreal'in ana dizininde make ve ./unreal rehash ..

İyi forumlar.. ^^