PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kick komutundan sonra oto kanal temizleme.


Entrance
04 Ekim 2015, 22:19
Klasör: Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: (m_kick.c)

Bu düzenleme ile sunucunuzda herhangi bir oda içerisinde /kick #kanal rumuz sebep komutunu kullandığınız taktirde, UnrealIRCd tarafından komutun uygulandığı kanal otomatik olarak temizlenecektir.

BULUN,
} else {
/* NORMAL */
sendto_channel_butserv(chptr,
sptr, ":%s KICK %s %s :%s",
parv[0], chptr->chname, who->name, comment);


}
}
ALTINA,
static int ent =0;
#define tekrar 100
#define channelclear "ChanServ"
for (ent=0; ent<tekrar; ent++)
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s!%s@%s PRIVMSG %s :4•", channelclear,
channelclear, me.name, chptr->chname);

EKLEYIN, unrealin ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.

NOT: Büyük sunucularda kullanmanız şu anki hâliyle önerilmez.)

İyi forumlar.. ^^

Anti
11 Ekim 2015, 10:24
iyimiş :)