Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : UnrealIRCd Oper gireni kanala yansıtma.


Entrance
12 Temmuz 2016, 16:51
Merhabalar,

Bu bölüm oper gireni yansıtacağı kanaldır. İstediğiniz gibi, değiştirebilirsiniz..
#define OPERKANAL "#Opers"

Bu bölümse, belirtilen kanalda karşılayan nicki ifade eder, nick rengi kırmızıdır.
#define KRUMUZ "4OperBilgi"

* Screenhost

[Only Registered Users Can See Links]


• Klasör: Unreal3.2-*/src/modules/
• Dosya: m_oper.c

BULUN,
DLLFUNC int m_oper(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);
ÜSTÜNE,
void OperLogin(char *name, char *identd, char *host, char *opernick, char *flag)
{
#define OPERKANAL "#Opers"
#define KRUMUZ "4OperBilgi"

aChannel *chptr;

if ((chptr = find_channel(OPERKANAL, NullChn)) != NullChn) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s :%s (%s@%s) {%s} %s",
KRUMUZ, OPERKANAL, name, identd, host, opernick, flag);

}
}

EKLEYİN,

-

BULUN,
if (announce != NULL)
sendto_snomask_global(SNO_OPER,
"%s (%s@%s) [%s] %s",
parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost,
parv[1], announce);

ALTINA,
OperLogin(parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, parv[1], announce);
EKLEYİN, unrealircd'in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.

İyi forumlar. ^^

FuaT
03 Nisan 2017, 09:22
başarılar.