Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : (Topic, nick, host, identd gibi ifadelerin.)karakter limitini yükseltme.


Entrance
13 Temmuz 2016, 16:51
Merhaba arkadaşlar,

Birilerinin işine yarar düşüncesiyle, bu başlığı oluşturmak istedim.

Başlıkta geçen işlemlerin bildiğiniz üzere, karakter limitleri bulunmaktadır. UnrealIRCd programı içerisinde sabit değerlerle bizlere verilmektedir. Bu limitleri yükseltmek için, aşağıdaki adımları izlemeniz yeterli olacaktır.

• Klasor: Unreal3.2-*/include/
• Dosya: struct.h

BULUN,
#ifndef VMSP
#include "class.h"
#include "dbuf.h" /* THIS REALLY SHOULDN'T BE HERE!!! --msa */
#endif

ALTINDA, aşağıdaki gibi kodlar göreceksiniz.
#define HOSTLEN 63 /* Length of hostname. Updated to */
/* comply with RFC1123 */

#define NICKLEN 30
#define USERLEN 10
#define REALLEN 50
#define SVIDLEN 30
#define TOPICLEN 307
#define CHANNELLEN 32
#define PASSWDLEN 48 /* was 20, then 32, now 48. */
#define KEYLEN 23
#define LINKLEN 32
#define BUFSIZE 512 /* WARNING: *DONT* CHANGE THIS!!!! */
#define MAXRECIPIENTS 20
#define MAXKILLS 20

Karşısında bulunan rakamlar ise, karakter uzunluklarını belirtmektedir. Karşısındaki rakamları yükseltmek, azaltmak sizlerin kullanımlarına veya kısıtlamalarınıza bağlı olarak ayarlanabilir.)

Bu dosya üzerinde değişikliğe gittiğiniz de, unreal'in ana dizininde make ve ./unreal restart komutlarını uygulamak zorundasınız. Aksi hâlde, yapmış olduğunuz işlemler gerçekleşmeyecektir.

İyi forumlar.^^