Entrance
25 Eylül 2016, 23:12
Merhaba arkadaşlar,
İstek üzerine yapılan küçük bir edittir.
Düzenlemenin amacı /OPER NICK ŞIFRE komutunu girdiğinizde statüs ekranınıza aşağıdaki gibi, bir çıktı gelmektedir.
You are now an IRC Operator
# Klasör: Unreal3.2.x/src/
# Dosya: s_err.c
BULUN,
/* 381 RPL_YOUREOPER */ ":%s 381 %s :You are now an IRC Operator",
DEGISTIRIN,
/* 381 RPL_YOUREOPER */ ":%s 381 %s :%s You are now an IRC Operator",
# Klasör: Unreal3.2.x/src/modules/
# Dosya: m_oper.c
BULUN,
if (IsAnOper(sptr)) {
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_YOUREOPER),
me.name, parv[0]);
return 0;
}
DEGISTIRIN,
if (IsAnOper(sptr)) {
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_YOUREOPER),
me.name, parv[0], parv[0]);
return 0;
}
BULUN,
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_YOUREOPER), me.name, parv[0]);
DEGISTIRIN,
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_YOUREOPER), me.name, parv[0], parv[0]);
Bu düzenleme ile, çıktımız aşağıdaki gibi olacaktır.
Entrance You are now an IRC Operator
İlgili alanda, make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın. İşleminiz gerçekleşecektir.
İyi forumlar. ^^
İstek üzerine yapılan küçük bir edittir.
Düzenlemenin amacı /OPER NICK ŞIFRE komutunu girdiğinizde statüs ekranınıza aşağıdaki gibi, bir çıktı gelmektedir.
You are now an IRC Operator
# Klasör: Unreal3.2.x/src/
# Dosya: s_err.c
BULUN,
/* 381 RPL_YOUREOPER */ ":%s 381 %s :You are now an IRC Operator",
DEGISTIRIN,
/* 381 RPL_YOUREOPER */ ":%s 381 %s :%s You are now an IRC Operator",
# Klasör: Unreal3.2.x/src/modules/
# Dosya: m_oper.c
BULUN,
if (IsAnOper(sptr)) {
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_YOUREOPER),
me.name, parv[0]);
return 0;
}
DEGISTIRIN,
if (IsAnOper(sptr)) {
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_YOUREOPER),
me.name, parv[0], parv[0]);
return 0;
}
BULUN,
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_YOUREOPER), me.name, parv[0]);
DEGISTIRIN,
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_YOUREOPER), me.name, parv[0], parv[0]);
Bu düzenleme ile, çıktımız aşağıdaki gibi olacaktır.
Entrance You are now an IRC Operator
İlgili alanda, make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın. İşleminiz gerçekleşecektir.
İyi forumlar. ^^