Mathayus
29 Ocak 2015, 00:19
Merhaba..
Öncelikle m_message.c dosyasinda şu satırları bulalım;
if (parc < 3 || *parv[2] == '\0')
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOTEXTTOSEND), me.name, parv[0]);
return -1;
}
Bu kodların hemen altına şu kodları ekleyelim;
if (!IsRegNick(sptr))
if(cmd == MSG_PRIVATE) {
sendto_one(sptr,":Koruma NOTICE %s :Konusabilmek icin nickinizi kayit etmeniz gerekmektedir. ", me.name, parv[0]);
return -1;
}
sonra;
Unreal3.2 dizininde make daha sonra rehash cekelim.
Umarım işine yarayan olur.
Öncelikle m_message.c dosyasinda şu satırları bulalım;
if (parc < 3 || *parv[2] == '\0')
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOTEXTTOSEND), me.name, parv[0]);
return -1;
}
Bu kodların hemen altına şu kodları ekleyelim;
if (!IsRegNick(sptr))
if(cmd == MSG_PRIVATE) {
sendto_one(sptr,":Koruma NOTICE %s :Konusabilmek icin nickinizi kayit etmeniz gerekmektedir. ", me.name, parv[0]);
return -1;
}
sonra;
Unreal3.2 dizininde make daha sonra rehash cekelim.
Umarım işine yarayan olur.