Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Unreal4 Giriş-Çıkış Client Mesajını Unreal3.2x Şeklinde Gösterme


dEathLeSs
26 Haziran 2017, 10:06
Unreal4 versiyonlarında giriş clientinde bilindiği gibi giriş portunu kaldırmışlardı. Basit bir değişiklik ile Unreal3.2.x gibi nasıl yapıldığını göstereceğim.

unrealircd-4.0.x/src klasörümüzün içindeki send.c modulunu açıyoruz.

giriş için;

ircsnprintf(connect, sizeof(connect),
"*** Client connecting: %s (%s@%s) [%s] {%s}%s", acptr->name,
acptr->user->username, acptr->user->realhost, acptr->ip,
acptr->local->class ? acptr->local->class->name : "0",
secure);

satırını;

ircsnprintf(connect, sizeof(connect),
"*** Client connecting on port %d: %s (%s@%s) [%s] (\2%s\2) {%s}%s", acptr->local->listener->port, acptr->name,
acptr->user->username, acptr->user->realhost, acptr->info, acptr->ip,
acptr->local->class ? acptr->local->class->name : "0",
secure);
}

değiştiriyoruz.

Çıkış için;

ircsnprintf(connect, sizeof(connect), "*** Client exiting: %s (%s@%s) [%s] (%s)",
acptr->name, acptr->user->username, acptr->user->realhost, acptr->ip, comment);

satırını

ircsnprintf(connect, sizeof(connect), "*** Client exiting: %s (%s@%s) [%s] (\2%s\2) (%s)",
acptr->name, acptr->user->username, acptr->user->realhost, acptr->info, acptr->ip, comment);

değiştiriyoruz.

Buradaki ([Only Registered Users Can See Links]) konuda fullname eklentiside yapılmıştır.

Not: Giriş-Çıkış client mesajlarında ip adresi de gözükmektedir. Eğer gözükmesini istemiyorsanız; yukarıda paylaştığım editlerde ki kırmızı işaretli yerleri kaldırınız.

Entrance
26 Haziran 2017, 11:45
Eline sağlık canım ; P