Ahmet
05 Şubat 2015, 01:23
"Unreal3.2/src/modules/m_whois.c" Dosyasini acın.
Şu Satırı Bulun
#define MSG_WHOIS "WHOIS" /* WHOI */ #define TOK_WHOIS "#" /* 35 */
Hemen Altına ;
#define sunucuismi "irc.domain.com"
Bu Satırı Bulun.
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER), me.name, parv[0], name, user->server, a2cptr ? a2cptr->info : "*Not On This Net*");
Bu Kod ile değiştiriniz ;
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER), me.name, parv[0], name, sunucuismi, a2cptr ? a2cptr->info : "*Not On This Net*");
Simdi unrealircd.conf umuza girelim ;
info "Domain Sohbet Sunucusu";
Seklinde Değiştirelim
Sıra geldi ircservicesimizi düzenlemeye
"ircservices/lib/services.conf"
ServerDesc "Domain Sohbet Sunucusu"
Ssh Panelimize Girdikten Sonra Bu Komutları Sırayla yazalım ;
Telnet'e login ol.
cd Unreal3.2
make
./unreal stop
./unreal start
cd ../ircservices
./ircservices
Not: Services.Conf ile unrealircd.conf unuzun değiştigi kısımların aynı olmasına özen gösterin aksi taktirde hiçbir işe yaramıyacaktır.
Şu Satırı Bulun
#define MSG_WHOIS "WHOIS" /* WHOI */ #define TOK_WHOIS "#" /* 35 */
Hemen Altına ;
#define sunucuismi "irc.domain.com"
Bu Satırı Bulun.
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER), me.name, parv[0], name, user->server, a2cptr ? a2cptr->info : "*Not On This Net*");
Bu Kod ile değiştiriniz ;
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER), me.name, parv[0], name, sunucuismi, a2cptr ? a2cptr->info : "*Not On This Net*");
Simdi unrealircd.conf umuza girelim ;
info "Domain Sohbet Sunucusu";
Seklinde Değiştirelim
Sıra geldi ircservicesimizi düzenlemeye
"ircservices/lib/services.conf"
ServerDesc "Domain Sohbet Sunucusu"
Ssh Panelimize Girdikten Sonra Bu Komutları Sırayla yazalım ;
Telnet'e login ol.
cd Unreal3.2
make
./unreal stop
./unreal start
cd ../ircservices
./ircservices
Not: Services.Conf ile unrealircd.conf unuzun değiştigi kısımların aynı olmasına özen gösterin aksi taktirde hiçbir işe yaramıyacaktır.