PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : NOTICE kullanımını kısıtlamak.


Entrance
22 Şubat 2015, 12:35
Merhaba,

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> <m_message.c>

BULUN:
if (parc < 3 || *parv[2] == '')
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOTEXTTOSEND), me.name, parv[0]);
return -1;
} ALTINA:

if (cmd == "NOTICE")
{
if (*parv[1] == '#')
{
if (!IsARegNick(sptr) || IsULine(sptr)) {
sendto_one(sptr, "NOTICE :* Sunucu üzerinde NOTICE komutunu kullanabilmeniz için rumuzunuz kayıtlı olması gerekmektedir.", me.name, sptr->name);
return -1;
}
}
} EKLEYIN, ilgili alanda make ve ./unreal rehash komutlarını uygulamanız halinde NOTICE kullanımını sadece rumuzu kayıtlı olan kişilerin kullanmasına izin vermiş olursunuz.
NOT: Message.c editi kime aittir bilmiyorum google'da dolaşırken bulmuş olduğum bir kodçuk IsOper(sptr) tanımlaması ile verilmiş yani sunucuda sadece operlerin kullanmasına istinaden vermişler kodu ben de kayıtlı rumuzların kullanması için düzelttim.

İyi forumlar.. ^^