lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu!   buy vps


  lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu! IF - Unreal, Services ve Botlar UnrealIRCd Unreal - Parça Kodlar


Like Tree7Teşekkürler;
  • 6 Post By Entrance

Yeni Konu  

 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 22 Mart 2015, 10:41   #1
タネル
 
Entrance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 540
WEB Sitesi: *
IRC Sunucusu: *
İlgi Alanı: Unreal
Alınan Beğeni: 361
Standart Client connecting(GIRIS) ve Client exiting(CIKIS) mesajına fullname ekleme.

Merhabalar,

Ön açıklama!

Client connecting on port(GIRIS) ve Client exiting:(CIKIS)bu çıktılar sizlere yabancı gelmiyordur umarım..)

OPER olan bir kişinin statüs ekranın da giriş, ve çıkış, olduğun da bu çıktılar oluşmaktadır. Bir kaç örnekle konuyu hem zenginleştirelim hemde detaylı bir açıklama ile konumuzu pekiştirelim..)

Giriş olunca, orjinal çıktı bu şekilde oluyor.
Alıntı:
Notice -- Client connecting on port ¿: Entrance (-@1.1.1.1) [clients]

Editli halinde giriş olunca,
Alıntı:
Notice -- Client connecting on port ¿: E (-@1.1.1.1) (Always, look on the bright side of life.) [clients]

Klasör: -> Unreal3.2*/src/
Dosya: -> (send.c)

BULUN,
Kod:
"*** Notice -- Client connecting on port %d: %s (%s@%s)  [%s] %s%s%s",
            sptr->listener->port, nick, user->username, user->realhost,
            sptr->class ? sptr->class->name : "",
DEGISTIRIN,
Kod:
"*** Notice -- Client connecting on port %d: %s (%s@%s) (%s) [%s] %s%s%s",
            sptr->listener->port, nick, user->username, user->realhost, sptr->info,
            sptr->class ? sptr->class->name : "",
#################
BULUN,
Kod:
ircsprintf(connectd, "*** Notice -- Client exiting: %s (%s@%s) [%s]",
            nick, user->username, user->realhost, comment);
DEGISTIRIN,
Kod:
ircsprintf(connectd, "*** Notice -- Client exiting: %s (%s@%s) (%s) [%s]",
            nick, user->username, user->realhost, sptr->info, comment);
İlgili bölümde make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın. Böylece artık giriş ve çıkış bilgilerinde Fullname, bilgilerini de görebileceksiniz.

İyi forumlar .. ^^
AdmiraL, dEathLeSs, xqw ve 3 diğerleri bu mesaja teşekkür etti





char *adres = "irc is finished"; for(int i = 0; *(adres + i); i++) { putchar(toupper(adres[i])); }
 Entrance isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı

Yeni Konu  

Etiketler
client, connectinggiris, ekleme, exitingcikis, fullname, mesajına


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Unreal4 Giriş-Çıkış Client Mesajını Unreal3.2x Şeklinde Gösterme dEathLeSs Unreal - 4 Parça Kodlar 1 26 Haziran 2017 11:45
CTCP [Client To Client Protocol] Code Client 1 18 Ekim 2015 14:33
Fullname ve Identd Koruması. Entrance Unreal - Hazır Kodlar 3 06 Eylül 2015 13:29
QUIT mesajına bağlantı süresi eklemek. Entrance Unreal - Parça Kodlar 0 06 Mart 2015 22:37
Defero Eggdrop Telnet Client. Code Diğer.. 0 31 Ocak 2015 22:05

web hosting web hosting
 buy vds
 vps buy

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.