Atılan banları kanala yansıtma..
Merhaba arkadaşlar,
*Line ve Spamfilter kullanımlarını belirli bir odaya yansıtmak için, bir kaç gün önce X sunucusuna bir arkadaşımın ricası ile yapmıştım burdan da olduğu gibi, paylaşıyorum.. Klasör: -> Unreal3.2-/src/modules/ Dosya: (m_tkl.c) BULUN, Kod:
#include "version.h" Kod:
#define Monitor "#opers" - BULUN, Kod:
if (type & TKL_SPAMF) Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) { - BULUN, Kod:
else if (type & TKL_SPAMF) Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) { - BULUN, Kod:
if (type & TKL_NICK) ALTINA, Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) { - BULUN, Kod:
} else { Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) { EKLEYIN, İlgili alanda make ve rehash komutlarını uygulayın. • Örnek çıktılar aşağıdaki gibi olacaktır.: Kod:
[16:08] <Monitor> Ban tipi (Global Z:line) - ( *@31.210.155.95) - (Ekleyen: Entrance!confused@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]admin.x.net) - (Sebep: banlandınız.) Kod:
[16:08] <Monitor> Açılan ban tipi (Global Z:line) - (*@31.210.155.95) - (Silen: Entrance!confused@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]admin.x.net) - (Sebep: banlandınız.) Kod:
[16:09] <Monitor> Ban tipi (G:Line) - ( *@31.210.155.95) - (Ekleyen: Entrance!confused@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]admin.x.net) - (Sebep: disconnect.) Kod:
[16:09] <Monitor> Açılan ban tipi (G:Line) - (*@31.210.155.95) - (Silen: Entrance!confused@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]admin.x.net) - (Sebep: disconnect.) Kod:
[16:13] <Monitor> Spamfilter: 'Reklamlar' [Tipi: u] [Ceza: gzline] [Sebep: Banned!] [Ekleyen: Entrance!confused@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]admin.x.net] Kod:
[16:13] <Monitor> Spamfilter: 'Reklamlar' [Silen: Entrance!confused@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]admin.x.net] * Kısaca açıklamam gerekirse; Sunucu üzerinde o an hangi ban çeşitini kullanıyorsanız, "Ban tipi" olarak geçen kısımda beliriyor. İyi Çalışmalar.. |
Cevap: Atılan banları kanala yansıtma..
Kodlar güncellendi,
Sebep -> bazı unrealircd versiyonlarında çeşitli problemler meydana geldiğinden.. İyi forumlar..^^ |
Cevap: Atılan banları kanala yansıtma..
peki warn eklerken yansımıyor onu nasıl yansıtabılırım
|
Cevap: Atılan banları kanala yansıtma..
Alıntı:
|
All times are GMT +3. The time now is 11:13. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.