lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu!

lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu! (http://www.lookjapan.com/index.php)
-   Unreal - Parça Kodlar (http://www.lookjapan.com/forumdisplay.php?f=62)
-   -   UnrealIRCd Oper gireni kanala yansıtma. (http://www.lookjapan.com/showthread.php?t=3697)

Entrance 12 Temmuz 2016 16:51

UnrealIRCd Oper gireni kanala yansıtma.
 
Merhabalar,

Bu bölüm oper gireni yansıtacağı kanaldır. İstediğiniz gibi, değiştirebilirsiniz..
Alıntı:

#define OPERKANAL "#Opers"
Bu bölümse, belirtilen kanalda karşılayan nicki ifade eder, nick rengi kırmızıdır.
Alıntı:

#define KRUMUZ "4OperBilgi"
* Screenhost

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


Klasör: Unreal3.2-*/src/modules/
Dosya: m_oper.c

BULUN,
Kod:

DLLFUNC int m_oper(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);
ÜSTÜNE,
Kod:

void OperLogin(char *name, char *identd, char *host, char *opernick, char *flag)

  #define OPERKANAL "#Opers"
  #define KRUMUZ "4OperBilgi"

  aChannel *chptr;

  if ((chptr = find_channel(OPERKANAL, NullChn)) != NullChn) {
  sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s :%s (%s@%s) {%s} %s",
 KRUMUZ, OPERKANAL, name, identd, host, opernick, flag);

  }
}

EKLEYİN,

-

BULUN,
Kod:

if (announce != NULL)
                        sendto_snomask_global(SNO_OPER,
                            "%s (%s@%s) [%s] %s",
                            parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost,
                            parv[1], announce);

ALTINA,
Kod:

OperLogin(parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, parv[1], announce);
EKLEYİN, unrealircd'in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.

İyi forumlar. ^^

FuaT 03 Nisan 2017 09:22

Cevap: UnrealIRCd Oper gireni kanala yansıtma.
 
başarılar.


All times are GMT +3. The time now is 11:46.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.