lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu!

lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu! (http://www.lookjapan.com/index.php)
-   Unreal - Parça Kodlar (http://www.lookjapan.com/forumdisplay.php?f=62)
-   -   (Topic, nick, host, identd gibi ifadelerin.)karakter limitini yükseltme. (http://www.lookjapan.com/showthread.php?t=3708)

Entrance 13 Temmuz 2016 16:51

(Topic, nick, host, identd gibi ifadelerin.)karakter limitini yükseltme.
 
Merhaba arkadaşlar,

Birilerinin işine yarar düşüncesiyle, bu başlığı oluşturmak istedim.

Başlıkta geçen işlemlerin bildiğiniz üzere, karakter limitleri bulunmaktadır. UnrealIRCd programı içerisinde sabit değerlerle bizlere verilmektedir. Bu limitleri yükseltmek için, aşağıdaki adımları izlemeniz yeterli olacaktır.

Klasor: Unreal3.2-*/include/
Dosya: struct.h

BULUN,
Alıntı:

#ifndef VMSP
#include "class.h"
#include "dbuf.h" /* THIS REALLY SHOULDN'T BE HERE!!! --msa */
#endif
ALTINDA, aşağıdaki gibi kodlar göreceksiniz.
Alıntı:

#define HOSTLEN 63 /* Length of hostname. Updated to */
/* comply with RFC1123 */

#define NICKLEN 30
#define USERLEN 10
#define REALLEN 50
#define SVIDLEN 30
#define TOPICLEN 307
#define CHANNELLEN 32
#define PASSWDLEN 48 /* was 20, then 32, now 48. */
#define KEYLEN 23
#define LINKLEN 32
#define BUFSIZE 512 /* WARNING: *DONT* CHANGE THIS!!!! */
#define MAXRECIPIENTS 20
#define MAXKILLS 20
Karşısında bulunan rakamlar ise, karakter uzunluklarını belirtmektedir. Karşısındaki rakamları yükseltmek, azaltmak sizlerin kullanımlarına veya kısıtlamalarınıza bağlı olarak ayarlanabilir.)

Bu dosya üzerinde değişikliğe gittiğiniz de, unreal'in ana dizininde make ve ./unreal restart komutlarını uygulamak zorundasınız. Aksi hâlde, yapmış olduğunuz işlemler gerçekleşmeyecektir.

İyi forumlar.^^


All times are GMT +3. The time now is 08:06.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.