TKL -> xLine sabitlemek..
Merhabalar,
Bu düzenlemeyi kullanan şu anda gördüğüm kadarıyla büyük sunucular bazılarınız sunucudan atılan kişilerin ban sebeplerinde aşağıda ki gibi atıldıklarını görmüşsünüzdür. Bu yazımda da aynı düzenlemeyi sizlerde kullanabileceksiniz. Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
• Klasör: Unreal3.2/src/modules • Dosya: <m_tkl.c> Zline mesajını sabitlemek için, BULUN: Kod:
if (lp->type & TKL_ZAP) Kod:
if (lp->type & TKL_ZAP) BULUN: Kod:
ircsprintf(msge, "User has been %s from %s (%s)", Kod:
ircsprintf(msge, "G-Line", BULUN: Kod:
ircsprintf(msge, "User is %s (%s)", Kod:
ircsprintf(msge, "K-Line", NOT: UnrealIRCd'in 3.2.3 versiyonunu kullanan kişilerin bu düzenlemeyi kullanabilmeleri için, src/s_kline.c üzerinden düzenleme yapmaları gerekiyor, düzenleme gerçekleştikten sonra da sunucuyu yeniden başlatmaları gerekmektedir. İyi forumlar..^^ |
All times are GMT +3. The time now is 09:53. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.