Tekil Mesaj gösterimi
Alt 29 Ocak 2015, 22:31   #1
Entrance
タネル
 
Entrance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 540
WEB Sitesi: *
IRC Sunucusu: *
İlgi Alanı: Unreal
Alınan Beğeni: 361
Standart TKL -> xLine sabitlemek..

Merhabalar,

Bu düzenlemeyi kullanan şu anda gördüğüm kadarıyla büyük sunucular bazılarınız sunucudan atılan kişilerin ban sebeplerinde aşağıda ki gibi atıldıklarını görmüşsünüzdür. Bu yazımda da aynı düzenlemeyi sizlerde kullanabileceksiniz.

Alıntı:
[21:09] * IRC`den Çıktı: BESTEEAGZINAAALIYO (x@77.41.171.C147585A) (Z:lined)


Alıntı:
[21:09] * IRC`den Çıktı: BESTEEAGZINAAALIYO (x@77.41.171.C147585A) (G-Line)

Alıntı:
[21:09] * IRC`den Çıktı: BESTEEAGZINAAALIYO (x@77.41.171.C147585A) (K-Line)



Klasör: Unreal3.2/src/modules
Dosya: <m_tkl.c>

Zline mesajını sabitlemek için,
BULUN:
Kod:
if (lp->type & TKL_ZAP)
    {
        ircstp->is_ref++;
        ircsprintf(msge, "Z:lined (%s)",lp->reason);
        return exit_client(cptr, cptr, &me, msge);
    }
DEGISTIRIN:
Kod:
if (lp->type & TKL_ZAP)
    {
        ircstp->is_ref++;
        ircsprintf(msge, "Z:lined",lp->reason);
        return exit_client(cptr, cptr, &me, msge);
    }
Gline mesajı için,
BULUN:
Kod:
ircsprintf(msge, "User has been %s from %s (%s)",
                   (lp->expire_at ? "banned" : "permanently banned"),
                   ircnetwork, lp->reason);
            return (exit_client(cptr, cptr, &me, msge));
DEGISTIRIN:
Kod:
ircsprintf(msge, "G-Line",
                   (lp->expire_at ? "banned" : "permanently banned"),
                   ircnetwork, lp->reason);
            return (exit_client(cptr, cptr, &me, msge));
Kline mesajı için,
BULUN:
Kod:
ircsprintf(msge, "User is %s (%s)",
                   (lp->expire_at ? "banned" : "permanently banned"),
                   lp->reason);
            return (exit_client(cptr, cptr, &me, msge));
DEGISTIRIN:
Kod:
ircsprintf(msge, "K-Line",
                   (lp->expire_at ? "banned" : "permanently banned"),
                   lp->reason);
            return (exit_client(cptr, cptr, &me, msge));
Son olarak, dosyayı kaydedin ve UnrealIRCd'in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.

NOT: UnrealIRCd'in 3.2.3 versiyonunu kullanan kişilerin bu düzenlemeyi kullanabilmeleri için, src/s_kline.c üzerinden düzenleme yapmaları gerekiyor, düzenleme gerçekleştikten sonra da sunucuyu yeniden başlatmaları gerekmektedir.

İyi forumlar..^^





char *adres = "irc is finished"; for(int i = 0; *(adres + i); i++) { putchar(toupper(adres[i])); }

Konu Entrance tarafından (29 Ocak 2015 Saat 22:36 ) değiştirilmiştir.
 Entrance isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı