Tekil Mesaj gösterimi
Alt 23 Eylül 2015, 23:04   #1
Entrance
タネル
 
Entrance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 540
WEB Sitesi: *
IRC Sunucusu: *
İlgi Alanı: Unreal
Alınan Beğeni: 361
Standart Map komutunu değiştirmek.

# Klasör: Unreal3.2-/include/
# Dosya: (msg.h)

BULUN,
Kod:
#define MSG_MAP         "MAP"    /* MAP */

DEGISTIRIN,
Kod:
#define MSG_MAP         "MAPX"    /* MAP */
# Klasör: Unreal3.2-/src/modules/
# Dosya: (m_map.c)

BULUN,
Kod:
#define MSG_MAP     "MAPS"

DEGISTIRIN,
Kod:
#define MSG_MAP     "MAPSX"


UnrealIRCd
'in ana bölümünde, make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın. Bu sayede MAP komutunu MAPX olarak değiştirmiş olduk..

İyi forumlar.. ^^





char *adres = "irc is finished"; for(int i = 0; *(adres + i); i++) { putchar(toupper(adres[i])); }
 Entrance isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı