Unreal4 versiyonlarında giriş clientinde bilindiği gibi giriş portunu kaldırmışlardı. Basit bir değişiklik ile
Unreal3.2.x gibi nasıl yapıldığını göstereceğim.
unrealircd-4.0.x/src klasörümüzün içindeki
send.c modulunu açıyoruz.
giriş için;
Kod:
ircsnprintf(connect, sizeof(connect),
"*** Client connecting: %s (%s@%s) [%s] {%s}%s", acptr->name,
acptr->user->username, acptr->user->realhost, acptr->ip,
acptr->local->class ? acptr->local->class->name : "0",
secure);
satırını;
Kod:
ircsnprintf(connect, sizeof(connect),
"*** Client connecting on port %d: %s (%s@%s) [%s] (\2%s\2) {%s}%s", acptr->local->listener->port, acptr->name,
acptr->user->username, acptr->user->realhost, acptr->info, acptr->ip,
acptr->local->class ? acptr->local->class->name : "0",
secure);
}
değiştiriyoruz.
Çıkış için;
Kod:
ircsnprintf(connect, sizeof(connect), "*** Client exiting: %s (%s@%s) [%s] (%s)",
acptr->name, acptr->user->username, acptr->user->realhost, acptr->ip, comment);
satırını
Kod:
ircsnprintf(connect, sizeof(connect), "*** Client exiting: %s (%s@%s) [%s] (\2%s\2) (%s)",
acptr->name, acptr->user->username, acptr->user->realhost, acptr->info, acptr->ip, comment);
değiştiriyoruz.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] konuda fullname eklentiside yapılmıştır.
Not: Giriş-Çıkış client mesajlarında ip adresi de gözükmektedir. Eğer gözükmesini istemiyorsanız; yukarıda paylaştığım editlerde ki kırmızı işaretli yerleri kaldırınız.