Merhaba arkadaşlar.
Unreal4x versiyonlarında
OPER whoisleri, standart
IRC Operator olarak sabitlemişler. Bunun sebebi basitce, flag sisteminin alt yapısı tamamen değişmiştir. Vereceğim basit bir düzenleme ile ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Normal Operlere whoisler;
Kod:
© KBSC © * IRCop: dEathLeSs is an IRC Operator (dEathLeSs) [rootadmin]
gözüküyorken, normal kullanıcılara;
Kod:
© KBSC © * IRCop: dEathLeSs is an IRC Operator
bu şekilde gösteriyordu. Bunu sabitleyerek; hem oper hemde kullanıcılara;
Kod:
© KBSC © * IRCop: dEathLeSs is an IRC Operator [rootadmin]
bu şekilde görünmesini sağlayacağız.
Kod:
if (IsOper(sptr) && MyClient(acptr))
{
char *operclass = "???";
ConfigItem_oper *oper = Find_oper(acptr->user->operlogin);
if (oper && oper->operclass)
operclass = oper->operclass;
sendto_one(sptr,
":%s 313 %s %s :is %s (%s) [%s]", me.name,
sptr->name, name, buf,
acptr->user->operlogin ? acptr->user->operlogin : "unknown",
operclass);
}
else
sendto_one(sptr,
rpl_str(RPL_WHOISOPERATOR), me.name,
sptr->name, name, buf);
}
Satırını;
Kod:
if (MyClient(acptr))
{
char *operclass = "???";
ConfigItem_oper *oper = Find_oper(acptr->user->operlogin);
if (oper && oper->operclass)
operclass = oper->operclass;
sendto_one(sptr,
":%s 313 %s %s :is %s (%s) [%s]", me.name,
sptr->name, name, buf,
acptr->user->operlogin ? acptr->user->operlogin : "unknown",
operclass);
}
}
şeklinde değiştiriyoruz.
make &
make install yapıp sunucumuzua
/rehash çekiyoruz..
Not: Aslında pek gerekli birşey değildi ama, belki kullanmak isteyenler olur.