Selam olsun herkese,
Klasör:
Unreal3.2.x/src/modules
Dosya:
m_whois.c
BULUN:
Alıntı:
static char buf[BUFSIZE];
ALTINA:
Alıntı:
const char *ServisBotList[] = {"NickServ", NULL};
EKLEYIN:
-
BULUN:
Alıntı:
if (!(IsULine(acptr) && !IsOper(sptr) && HIDE_ULINES))
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER),
me.name, parv[0], name, user->server,
a2cptr ? a2cptr->info : "*Not On This Net*");
DEGISTIRIN:
Alıntı:
/*if (!(IsULine(acptr) && !IsOper(sptr) && HIDE_ULINES))
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER),
me.name, parv[0], name, user->server,
a2cptr ? a2cptr->info : "*Not On This Net*");*/
ALTINA:
Kod:
if (!(stricmp(parv[1], ServisBotList[0]))){
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER), me.name, parv[0], name, user->server,
a2cptr ? a2cptr->info : "*Not On This Net*");
}else{
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER),
me.name, parv[0], name, me.name, me.info);
}
EKLEYIN:
unrealircd'in ana dizininde
make komutunu uygulayın.
mIRC ya da
SSH üzerinden de yapılan işlemlerin hayata geçirilmesi için de, rehash komutunu kullanın.
Ayrıca
webtv.c, üzerinden de bu düzenlemenin yapılması gerekiyor, çünkü
/msg irc whois nick komutuyla da whois çekilebiliyor. Bu editi kullanmak isteyen arkadaşlar aynı mantıkla yapabilirler..
^^