lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu!   buy vps


  lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu! IF - Unreal, Services ve Botlar UnrealIRCd Unreal - Hazır Kodlar


Like Tree2Teşekkürler;
  • 2 Post By Entrance

Yeni Konu   Cevap Yaz

 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 13 Mart 2015, 17:19   #1
タネル
 
Entrance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 540
WEB Sitesi: *
IRC Sunucusu: *
İlgi Alanı: Unreal
Alınan Beğeni: 361
Standart Belirtilen Komutları Loglama Modülü.

Merhabalar,

[/B]* Modülü kullanacak olanlar ve bilmeyenler için ön açıklama yapıyorum: -> unrealircd.conf dosyanızı açın ve set bloğunu bulun, bulduktan sonra bir alt satırına veya herhangi bir satırına aşağıda ki bölümü ekleyin.

Alıntı:
log-commands "version,motd,list";

Yukarıda ki örnekte gördüğünüz gibi, (motd, list, version) komutları bulunmakta bu komutları uygulayan kişi veya kişileri belirtilen dizinde, belirtilen dosyaya..
Alıntı:
03/13/15, 03:55 PM (EET) - Entrance (-@85.102.159.17) used command LIST (params: <10000)

Şeklinde kayıt etmektedir. Çoğaltmak içinde aynı mantığı kullanarak istediğiniz/görmek istediğiniz loglamasını istediğiniz komutları ekleyiniz. ayrıyetten modül içerisinde,

Alıntı:
#define COMMAND_LOGFILE "/home/kullanıcıadı/Unreal3.2.10.1/uline.log"

Bu bölümü düzenlemeyi unutmayınız. Modül AngryWolf-un yapmış olduğu commandsno.c üzerinden yabancılar tarafından edit/düzenlenmiştir.



İyi forumlar.. ^^
Eklenmiş Dosya
Dosya tipi: zip KomutLoglama.zip (2.3 KB (Kilobyte), 24x kez indirilmiştir)
dEathLeSs ve No_FeaR bu mesaja teşekkür etti





char *adres = "irc is finished"; for(int i = 0; *(adres + i); i++) { putchar(toupper(adres[i])); }

Konu Entrance tarafından (13 Mart 2015 Saat 19:55 ) değiştirilmiştir.
 Entrance isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Alt 06 Eylül 2015, 13:33   #2
タネル
 
Entrance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 540
WEB Sitesi: *
IRC Sunucusu: *
İlgi Alanı: Unreal
Alınan Beğeni: 361
Standart Cevap: Belirtilen Komutları Loglama Modülü.

Güncellendi..





char *adres = "irc is finished"; for(int i = 0; *(adres + i); i++) { putchar(toupper(adres[i])); }
 Entrance isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Alt 23 Nisan 2017, 15:03   #3
タネル
 
Entrance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 540
WEB Sitesi: *
IRC Sunucusu: *
İlgi Alanı: Unreal
Alınan Beğeni: 361
Standart Cevap: Belirtilen Komutları Loglama Modülü.

ÖNERİ: bu modülü kullanan arkadaşların, FTP protokolünden her seferinde kimler hangi komutu kullanmış diye bakmaktansa, aşağıdaki vermiş olduğum URL adresindeki kodları buradaki modüle entegre edip, IRC üzerinden takibini yapabilirler.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

^^





char *adres = "irc is finished"; for(int i = 0; *(adres + i); i++) { putchar(toupper(adres[i])); }
 Entrance isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı

Yeni Konu   Cevap Yaz

Etiketler
belirtilen, komut, komutları, loglama, modülü


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Belirtilen Kanalın Yazılarını Temizleme Modülü Entrance Unreal - 4 Modülleri 4 22 Ekim 2017 12:21
Belirtilen Özel Karakterleri Engelleme Modülü Entrance Unreal - 4 Modülleri 0 29 Ağustos 2017 14:45
Komut loglama modülü Entrance Unreal - 4 Modülleri 0 06 Temmuz 2017 20:46
Belirtilen komutları görmek. Entrance Unreal - Hazır Kodlar 14 11 Haziran 2017 14:59
/Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma. Entrance Unreal - Parça Kodlar 0 27 Şubat 2015 21:33

web hosting web hosting
 buy vds
 vps buy

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.