lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu!

lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu! (http://www.lookjapan.com/index.php)
-   Unreal - Parça Kodlar (http://www.lookjapan.com/forumdisplay.php?f=62)
-   -   Prefix - Founder'i (.) Olarak Değiştirmek. (http://www.lookjapan.com/showthread.php?t=1785)

Entrance 01 Ağustos 2015 11:10

Prefix - Founder'i (.) Olarak Değiştirmek.
 
Merhaba arkadaşlar,

Öncelikle bu düzenlemeyi kullanacak kişi veya kişilerin IRCd yedeğini almalarını ön görüyorum. Bu tarz düzenlemelerde en ufak hata UnrealIRCd'in bozulmasına sebep olabiliyor. Bu nedenlede yedek almanız sizin açınızdan çok daha iyi olacaktır.

Yapacağımız işlem başlıktanda anlaşıldığı üzere, Founder sembolünü (.) nokta olarak değiştirmek. Ancak, ben son versiyonları kullandığımdan dolayı anlatımım tamamen son versiyonlara nazaran olacaktır..

Klasör: -> Unreal3.2/src/
Dosya: -> (api-isupport.c)

BULUN,
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
    IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", "~&@%+");


DEGISTIRIN,
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
    IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", ".&@%+");

Klasör: -> Unreal3.2/include/
Dosya: -> (common.h)

BULUN,
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
#define CHPFIX        "(qaohv)~&@%+"


DEGISTIRIN
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
#define CHPFIX        "(qaohv).&@%+"

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_message.c)

BULUN,
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
 #define PREFIX_REST (PREFIX_ADMIN|PREFIX_OWNER)
#else
 #define PREFIX_REST (0)
#endif
                    switch (*pc)
                    {
                      case '+':
                          prefix |= PREFIX_VOICE | PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '%':
                          prefix |= PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '@':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#ifdef PREFIX_AQ
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
                            break;
                      case '~':
                          prefix |= PREFIX_OWNER;
                          break;
#else
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                            break;
                      case '~':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#endif
                      default:
                          break;    /* ignore it :P */


DEGISTIRIN,
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
 #define PREFIX_REST (PREFIX_ADMIN|PREFIX_OWNER)
#else
 #define PREFIX_REST (0)
#endif
                    switch (*pc)
                    {
                      case '+':
                          prefix |= PREFIX_VOICE | PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '%':
                          prefix |= PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '@':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#ifdef PREFIX_AQ
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
                            break;
                      case '.':
                          prefix |= PREFIX_OWNER;
                          break;
#else
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                            break;
                      case '.':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#endif
                      default:
                          break;    /* ignore it :P */


BULUN,
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
                    else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
                        pfixchan[0] = '&';
                    else if (prefix & PREFIX_OWNER)
                        pfixchan[0] = '~';
#endif
                    else


DEGISTIRIN,
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
                    else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
                        pfixchan[0] = '&';
                    else if (prefix & PREFIX_OWNER)
                        pfixchan[0] = '.';
#endif
                    else

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_names.c)

BULUN,
Kod:

            /* Standard NAMES reply */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '~';
            else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';
            else


DEGISTIRIN,
Kod:

            /* Standard NAMES reply */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '.';
            else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';
            else



BULUN,
Kod:

/* NAMES reply with all rights included (NAMESX) */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '~';
            if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';


DEGISTIRIN,
Kod:

/* NAMES reply with all rights included (NAMESX) */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '.';
            if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_who.c)

BULUN,
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
        if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
            status[i++] = '~';
        else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
            status[i++] = '&';
        else


DEGISTIRIN,
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
        if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
            status[i++] = '.';
        else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
            status[i++] = '&';
        else

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_webtv.c)

BULUN,
Kod:

if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '~';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)
                        *(buf + len++) = '&';


DEGISTIRIN,
Kod:

if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '.';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)
                        *(buf + len++) = '&';

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_whois.c)

BULUN,
Kod:

if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '~';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)


DEGISTIRIN,
Kod:

if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '.';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)

Her şeyi eksiksiz yaptığınıza eminseniz, ilgili alanda öncelikli olarak make clean çekin. Daha sonra da ./Config komutunu verin, en son olarakta make komutunu uygulayıp, varolan modüllerinizi de derledikten sonra sunucunuzu yeniden başlatın..

NOT: Bu düzenmeyi UnrealIRCd'in 3.2.10.1 versiyonunu kontrol ederek anlattım. Diğer versiyonlarda ilk satırlarımda söylediğim gibi, bir takım değişiklikler söz konusu olabiliyor. Kullanmış olduğunuz versiyonları dile getirirseniz. Neyin nerede olduğunu açık bir şekilde söyleyebilirim..

İyi forumlar.. ^^

Entrance 15 Aralık 2015 21:54

Cevap: Prefix - Founder'i (.) Olarak Değiştirmek.
 
İçerik ve bazı kodların değiştirilmesi gerekiyordu, bu yüzden de konuyu güncelliyorum..


All times are GMT +3. The time now is 13:19.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.