01 Ağustos 2015, 11:10 | #1 |
タネル
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul Mesajlar: 540 WEB Sitesi: * IRC Sunucusu: * İlgi Alanı: Unreal Alınan Beğeni: 361 |
Prefix - Founder'i (.) Olarak Değiştirmek.
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle bu düzenlemeyi kullanacak kişi veya kişilerin IRCd yedeğini almalarını ön görüyorum. Bu tarz düzenlemelerde en ufak hata UnrealIRCd'in bozulmasına sebep olabiliyor. Bu nedenlede yedek almanız sizin açınızdan çok daha iyi olacaktır. Yapacağımız işlem başlıktanda anlaşıldığı üzere, Founder sembolünü (.) nokta olarak değiştirmek. Ancak, ben son versiyonları kullandığımdan dolayı anlatımım tamamen son versiyonlara nazaran olacaktır.. • Klasör: -> Unreal3.2/src/ • Dosya: -> (api-isupport.c) BULUN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", "~&@%+"); DEGISTIRIN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", ".&@%+"); • Dosya: -> (common.h) BULUN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ #define CHPFIX "(qaohv)~&@%+" DEGISTIRIN Kod:
#ifdef PREFIX_AQ #define CHPFIX "(qaohv).&@%+" • Dosya: -> (m_message.c) BULUN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ #define PREFIX_REST (PREFIX_ADMIN|PREFIX_OWNER) #else #define PREFIX_REST (0) #endif switch (*pc) { case '+': prefix |= PREFIX_VOICE | PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; case '%': prefix |= PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; case '@': prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; #ifdef PREFIX_AQ case '&': prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER; break; case '~': prefix |= PREFIX_OWNER; break; #else case '&': prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; case '~': prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; #endif default: break; /* ignore it :P */ DEGISTIRIN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ #define PREFIX_REST (PREFIX_ADMIN|PREFIX_OWNER) #else #define PREFIX_REST (0) #endif switch (*pc) { case '+': prefix |= PREFIX_VOICE | PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; case '%': prefix |= PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; case '@': prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; #ifdef PREFIX_AQ case '&': prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER; break; case '.': prefix |= PREFIX_OWNER; break; #else case '&': prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; case '.': prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; #endif default: break; /* ignore it :P */ BULUN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ else if (prefix & PREFIX_ADMIN) pfixchan[0] = '&'; else if (prefix & PREFIX_OWNER) pfixchan[0] = '~'; #endif else DEGISTIRIN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ else if (prefix & PREFIX_ADMIN) pfixchan[0] = '&'; else if (prefix & PREFIX_OWNER) pfixchan[0] = '.'; #endif else • Dosya: -> (m_names.c) BULUN, Kod:
/* Standard NAMES reply */ #ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) buf[idx++] = '~'; else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) buf[idx++] = '&'; else DEGISTIRIN, Kod:
/* Standard NAMES reply */ #ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) buf[idx++] = '.'; else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) buf[idx++] = '&'; else BULUN, Kod:
/* NAMES reply with all rights included (NAMESX) */ #ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) buf[idx++] = '~'; if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) buf[idx++] = '&'; DEGISTIRIN, Kod:
/* NAMES reply with all rights included (NAMESX) */ #ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) buf[idx++] = '.'; if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) buf[idx++] = '&'; • Dosya: -> (m_who.c) BULUN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) status[i++] = '~'; else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) status[i++] = '&'; else DEGISTIRIN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) status[i++] = '.'; else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) status[i++] = '&'; else • Dosya: -> (m_webtv.c) BULUN, Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER) *(buf + len++) = '~'; else if (access & CHFL_CHANPROT) *(buf + len++) = '&'; DEGISTIRIN, Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER) *(buf + len++) = '.'; else if (access & CHFL_CHANPROT) *(buf + len++) = '&'; • Dosya: -> (m_whois.c) BULUN, Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER) *(buf + len++) = '~'; else if (access & CHFL_CHANPROT) DEGISTIRIN, Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER) *(buf + len++) = '.'; else if (access & CHFL_CHANPROT) NOT: Bu düzenmeyi UnrealIRCd'in 3.2.10.1 versiyonunu kontrol ederek anlattım. Diğer versiyonlarda ilk satırlarımda söylediğim gibi, bir takım değişiklikler söz konusu olabiliyor. Kullanmış olduğunuz versiyonları dile getirirseniz. Neyin nerede olduğunu açık bir şekilde söyleyebilirim.. İyi forumlar.. ^^ Konu Entrance tarafından (15 Aralık 2015 Saat 21:56 ) değiştirilmiştir. |
Alıntı
|
15 Aralık 2015, 21:54 | #2 |
タネル
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul Mesajlar: 540 WEB Sitesi: * IRC Sunucusu: * İlgi Alanı: Unreal Alınan Beğeni: 361 |
Cevap: Prefix - Founder'i (.) Olarak Değiştirmek.
İçerik ve bazı kodların değiştirilmesi gerekiyordu, bu yüzden de konuyu güncelliyorum..
|
Alıntı
|
Etiketler |
değiştirmek, founderi, olarak, prefix |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
IRCServices 5.1.24 (+q) Founder Düzenlemesi | Code | IRCServices Hazır Kodlar | 3 | 05 Haziran 2016 16:35 |
Prefix Hakkında. | Entrance | UnrealIRCd | 1 | 19 Nisan 2016 20:35 |
Radyo Kanalında Prefix(~,@,&) Alanlara +W Flağı + Bilgilendirme. | Entrance | Unreal - Hazır Kodlar | 0 | 24 Mart 2016 23:00 |
Global Sunucuların #Help Founder Listesi | Toprak | Help Haberleri | 2 | 29 Temmuz 2015 10:09 |
Aop , Sop, Founder Admin Alımları ... | dadashasan | Yetki Arıyorum, Yetkili Arıyorum! | 1 | 07 Mayıs 2015 20:19 |