|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
23 Mart 2015, 22:08 | #1 |
タネル
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul Mesajlar: 540 WEB Sitesi: * IRC Sunucusu: * İlgi Alanı: Unreal Alınan Beğeni: 361 |
Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa, kanala sajoin yapmak.
Merhabalar,
Hep mIRC kodlarında görmeye alışık olduğunuz bu uygulamayı UnrealIRCd üzerinden de yapmanız artık mümkündür. Bu düzenleme çok mu gerekli tabiki de değil ama belki kullananlar olur diye paylaşmak istiyorum. Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/ Dosya: -> (m_whois.c) BULUN, Kod:
DLLFUNC int m_whois(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]); Kod:
#define ent "#Ozelkanal" EKLEYIN, - BULUN, Kod:
if (IsWhois(acptr) && (sptr != acptr)) { sendto_one(acptr, ":%s %s %s :*** %s (%s@%s) did a /whois on you.", me.name, IsWebTV(acptr) ? "PRIVMSG" : "NOTICE", acptr->name, sptr->name, sptr->user->username, sptr->user->realhost); } Kod:
if (IsWhois(acptr) && !stricmp("Entrance", nick)) { char *giris[3], kanal[512]; strlcpy(kanal, ent, sizeof(kanal)); giris[0] = sptr->name; giris[1] = kanal; giris[2] = NULL; return do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, giris); } if (!found) { sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOSUCHNICK), me.name, parv[0], nick); } EKLEYIN, unrealircd-in ana dizinin de make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın. İyi forumlar.. ^^ |
Alıntı
|
Etiketler |
belirtilen, bir, çekeni, herhangi, kanala, kişiye, komutu, sajoin, sajoinleme, uygulanırsa, whois, yapmak |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Kanal ve Özel Mesajları belirtilen kanala yansıtma | Entrance | Unreal - 4 Modülleri | 0 | 02 Temmuz 2017 16:44 |
SAJOIN komutunu X kişiye kullanmayı yasaklamak. | Entrance | Unreal - Parça Kodlar | 1 | 19 Mayıs 2016 01:42 |
Belirtilen Identde göre kanala alma. | Entrance | Unreal - Hazır Kodlar | 1 | 06 Eylül 2015 14:06 |
/Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma. | Entrance | Unreal - Parça Kodlar | 0 | 27 Şubat 2015 21:33 |
SAJOIN komutunu belirtilen rumuzlara açmak. | Entrance | Unreal - Parça Kodlar | 1 | 16 Şubat 2015 13:01 |