lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu!   buy vps


  lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu! IF - Unreal, Services ve Botlar UnrealIRCd Unreal - Parça Kodlar


Like Tree6Teşekkürler;
  • 3 Post By Entrance
  • 1 Post By Entrance
  • 2 Post By Entrance

Yeni Konu   Cevap Yaz

 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 23 Mart 2015, 22:08   #1
タネル
 
Entrance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 540
WEB Sitesi: *
IRC Sunucusu: *
İlgi Alanı: Unreal
Alınan Beğeni: 361
Standart Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa, kanala sajoin yapmak.

Merhabalar,

Hep mIRC kodlarında görmeye alışık olduğunuz bu uygulamayı UnrealIRCd üzerinden de yapmanız artık mümkündür. Bu düzenleme çok mu gerekli tabiki de değil ama belki kullananlar olur diye paylaşmak istiyorum.

Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_whois.c)

BULUN,
Kod:
DLLFUNC int m_whois(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);
ÜSTÜNE,
Kod:
#define ent "#Ozelkanal"


EKLEYIN,


-

BULUN,
Kod:
if (IsWhois(acptr) && (sptr != acptr))
{
  sendto_one(acptr,
  ":%s %s %s :*** %s (%s@%s) did a /whois on you.",
  me.name, IsWebTV(acptr) ? "PRIVMSG" : "NOTICE", acptr->name, sptr->name,
  sptr->user->username, sptr->user->realhost);
}
ALTINA,
Kod:
if (IsWhois(acptr) && !stricmp("Entrance", nick)) {
char *giris[3], kanal[512];
strlcpy(kanal, ent, sizeof(kanal));
giris[0] = sptr->name;
giris[1] = kanal;
giris[2] = NULL;
return do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, giris);
 }
if (!found) {
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOSUCHNICK), me.name, parv[0], nick);
}


EKLEYIN
, unrealircd-in ana dizinin de make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.

İyi forumlar.. ^^
Mathayus, No_FeaR ve Goemon bu mesaja teşekkür etti





char *adres = "irc is finished"; for(int i = 0; *(adres + i); i++) { putchar(toupper(adres[i])); }
 Entrance isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Alt 17 Eylül 2015, 22:31   #2
タネル
 
Entrance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 540
WEB Sitesi: *
IRC Sunucusu: *
İlgi Alanı: Unreal
Alınan Beğeni: 361
Standart Cevap: Belirtilen kişiye whois çekeni belirtilen kanala sajoinleme.

İlgili kod güncellendi. Koda ilave olarak kişi sunucuda bulunmuyorsa, işlem yapmaması sağlandı.

İyi forumlar.. ^^
Vesaire bu mesaja teşekkür etti





char *adres = "irc is finished"; for(int i = 0; *(adres + i); i++) { putchar(toupper(adres[i])); }
 Entrance isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Alt 18 Eylül 2015, 00:40   #3
 
Vesaire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 01 Ocak 1970
Bulunduğu yer: KaranLık
Mesajlar: 885
WEB Sitesi: ...
IRC Sunucusu: ...
İlgi Alanı: Yok
Alınan Beğeni: 313
Standart Cevap: Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa, kanala sajoin yapmak.

Hums eline sağlık yine yapmış yapacağını





Ben yazdıkLarımdan; Siz anladıkLarınızdan sorumLusunuz..
 Vesaire isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Alt 23 Kasım 2015, 23:18   #4
 
YouMyCure - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 14 Şubat 2015
Mesajlar: 13
WEB Sitesi: www.bilisimtc.com
IRC Sunucusu: IRC.SSohbet.Site
İlgi Alanı: Yok
Alınan Beğeni: 8
Standart Cevap: Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa, kanala sajoin yapmak.

bunda bi kanala bildirim vermek için nasıl yaparız
 YouMyCure isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Alt 23 Kasım 2015, 23:49   #5
タネル
 
Entrance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 540
WEB Sitesi: *
IRC Sunucusu: *
İlgi Alanı: Unreal
Alınan Beğeni: 361
Standart Cevap: Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa, kanala sajoin yapmak.

Kod:
#define ent "#Ozelkanal"
#define entx "#Bildirim"
aChannel *chptr;
if (IsWhois(acptr) && !stricmp("Entrance", nick)) {
if ((chptr = find_channel(entx, NullChn)) != NullChn) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s :%s rumuzu, %s rumuzuna whois komutu uyguladı..", me.name, entx, sptr->name, nick);
}    
char *giris[3], kanal[512];
strlcpy(kanal, ent, sizeof(kanal));
giris[0] = sptr->name;
giris[1] = kanal;
giris[2] = NULL;
return do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, giris);
 }
if (!found) {
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOSUCHNICK), me.name, parv[0], nick);
}
YouMyCure ve Code bu mesaja teşekkür etti





char *adres = "irc is finished"; for(int i = 0; *(adres + i); i++) { putchar(toupper(adres[i])); }

Konu Entrance tarafından (24 Kasım 2015 Saat 21:57 ) değiştirilmiştir.
 Entrance isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı

Yeni Konu   Cevap Yaz

Etiketler
belirtilen, bir, çekeni, herhangi, kanala, kişiye, komutu, sajoin, sajoinleme, uygulanırsa, whois, yapmak


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Kanal ve Özel Mesajları belirtilen kanala yansıtma Entrance Unreal - 4 Modülleri 0 02 Temmuz 2017 16:44
SAJOIN komutunu X kişiye kullanmayı yasaklamak. Entrance Unreal - Parça Kodlar 1 19 Mayıs 2016 01:42
Belirtilen Identde göre kanala alma. Entrance Unreal - Hazır Kodlar 1 06 Eylül 2015 14:06
/Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma. Entrance Unreal - Parça Kodlar 0 27 Şubat 2015 21:33
SAJOIN komutunu belirtilen rumuzlara açmak. Entrance Unreal - Parça Kodlar 1 16 Şubat 2015 13:01

web hosting web hosting
 buy vds
 vps buy

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.