ROOT Admin Rütbesi Oluşturma..
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle bu bir vhost veya benzeri bir host oluşturma işlemi değildir. Tamamen UnrealIRCd'in protokollerine yeni bir admin rütbesi oluşturmaktır. Uzunca bir düzenleme olacağından, yedeklerinizi almanızı tavsiye ediyorum. Klasör: -> Unreal3.2/src/ Dosya: -> (umodes.c) BULUN, Kod:
long UMODE_NETADMIN = 0L; /* Network Admin */ ÜSTÜNE, Kod:
long UMODE_ROOTADMIN = 0L; /* Root Admin */ EKLEYIN, - BULUN, Kod:
UmodeAdd(NULL, 'N', UMODE_GLOBAL, umode_allow_opers, &UMODE_NETADMIN); ÜSTÜNE, Kod:
UmodeAdd(NULL, 'U', UMODE_GLOBAL, umode_allow_opers, &UMODE_ROOTADMIN); EKLEYIN, - Klasör: -> Unreal3.2/src/ Dosya: -> (updconf.c) BULUN, Kod:
{ 'N', "netadmin"}, ÜSTÜNE, Kod:
{ 'U', "rootadmin"}, EKLEYIN, - Klasör: -> Unreal3.2/src/ Dosya: -> (s_svs.c) BULUN, Kod:
#define STAR1 OFLAG_SADMIN|OFLAG_ADMIN|OFLAG_NETADMIN|OFLAG_COADMIN DEGISTIRIN, Kod:
#define STAR1 OFLAG_SADMIN|OFLAG_ADMIN|OFLAG_NETADMIN|OFLAG_ROOTADMIN|OFLAG_COADMIN - BULUN, Kod:
OFLAG_NETADMIN, 'N', ÜSTÜNE, Kod:
OFLAG_ROOTADMIN, 'U', EKLEYIN, - Klasör: -> Unreal3.2/src/ Dosya: -> (s_conf.c) BULUN, Kod:
OFLAG_NADMIN, 'N', ÜSTÜNE, Kod:
OFLAG_SROOT, 'U', EKLEYIN, - BULUN, Kod:
{ OFLAG_NADMIN, "netadmin"}, Kod:
{ OFLAG_SROOT, "rootadmin"}, EKLEYIN, - BULUN, Kod:
ircfree(i->network.x_netadmin_host); ÜSTÜNE, Kod:
ircfree(i->network.x_rootadmin_host); EKLEYIN, - BULUN, Kod:
if (!settings.has_hosts_netadmin) ÜSTÜNE, Kod:
if (!settings.has_hosts_rootadmin) EKLEYIN, - BULUN, Kod:
else if (!strcmp(cepp->ce_varname, "netadmin")) { ÜSTÜNE, Kod:
else if (!strcmp(cepp->ce_varname, "rootadmin")) { EKLEYIN, - BULUN, Kod:
else if (!strcmp(cepp->ce_varname, "netadmin")) { ÜSTÜNE, Kod:
else if (!strcmp(cepp->ce_varname, "rootadmin")) { EKLEYIN, Klasör: -> Unreal3.2/include/ Dosya: -> (h.h) BULUN, Kod:
extern MODVAR long UMODE_NETADMIN; /* 0x10000 Network Admin */ ÜSTÜNE, Kod:
extern MODVAR long UMODE_ROOTADMIN; /* 0x20000 Root Admin */ - Klasör: -> Unreal3.2/include/ Dosya: -> (dynconf.h) BULUN, Kod:
char *x_netadmin_host; ÜSTÜNE, Kod:
char *x_rootadmin_host; EKLEYIN, - BULUN, Kod:
#define netadmin_host iConf.network.x_netadmin_host ÜSTÜNE, Kod:
#define rootadmin_host iConf.network.x_rootadmin_host EKLEYIN, - BULUN, Kod:
unsigned has_hosts_netadmin:1; ÜSTÜNE, Kod:
unsigned has_hosts_rootadmin:1; EKLEYIN, - Klasör: -> Unreal3.2/include/ Dosya: -> (struct.h) BULUN, Kod:
#define IsNetAdmin(x) ((x)->umodes & UMODE_NETADMIN) ÜSTÜNE, Kod:
#define IsRootAdmin(x) ((x)->umodes & UMODE_ROOTADMIN) EKLEYIN, - BULUN, Kod:
#define ClearNetAdmin(x) ((x)->umodes &= ~UMODE_NETADMIN) ÜSTÜNE, Kod:
#define ClearRootAdmin(x) ((x)->umodes &= ~UMODE_ROOTADMIN) EKLEYIN, - BULUN, Kod:
#define OFLAG_NETADMIN 0x00200000 /* netadmin gets +N */ ÜSTÜNE, Kod:
#define OFLAG_ROOTADMIN 0x00100000 /* root admin +U */ EKLEYIN, - BULUN, Kod:
#define OFLAG_NADMIN (OFLAG_NETADMIN | OFLAG_SADMIN | OFLAG_ADMIN | OFLAG_GLOBAL | OFLAG_UMODEQ | OFLAG_DCCDENY) ÜSTÜNE, Kod:
#define OFLAG_SROOT (OFLAG_ROOTADMIN | OFLAG_GLOBAL | OFLAG_UMODEQ | OFLAG_DCCDENY) EKLEYIN, - BULUN, Kod:
#define OPIsNetAdmin(x) ((x)->oflag & OFLAG_NETADMIN) ÜSTÜNE, Kod:
#define OPIsRootAdmin(x) ((x)->oflag & OFLAG_ROOTADMIN) EKLEYIN, - BULUN, Kod:
#define OPSSetNetAdmin(x) ((x)->oflag |= OFLAG_NETADMIN) ÜSTÜNE, Kod:
#define OPSSetRootAdmin(x) ((x)->oflag |= OFLAG_ROOTADMIN) EKLEYIN, - BULUN, Kod:
#define OPClearNetAdmin(x) ((x)->oflag &= ~OFLAG_NETADMIN) ÜSTÜNE, Kod:
#define OPClearRootAdmin(x) ((x)->oflag &= ~OFLAG_ROOTADMIN) EKLEYIN, - BULUN, Kod:
#define IsSkoAdmin(sptr) (IsAdmin(sptr) || IsNetAdmin(sptr) || IsSAdmin(sptr)) Kod:
#define IsSkoAdmin(sptr) (IsAdmin(sptr) || IsNetAdmin(sptr) || IsSAdmin(sptr) || IsRootAdmin(sptr)) Dosya: -> (m_mode.c) BULUN, Kod:
if (!IsAnOper(sptr) && !IsServer(cptr)) DEGISTIRIN, Kod:
if (!IsAnOper(sptr) && !IsServer(cptr)) - BULUN, Kod:
if (MyClient(sptr)) { DEGISTIRIN, Kod:
if (MyClient(sptr)) { - Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/ Dosya: -> (m_stats.c) BULUN, Kod:
sendto_one(sptr, ":%s %i %s :hosts::netadmin: %s", me.name, RPL_TEXT, ÜSTÜNE, Kod:
sendto_one(sptr, ":%s %i %s :hosts::rootadmin: %s", me.name, RPL_TEXT, - Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/ Dosya: -> (m_svso.c) BULUN, Kod:
#define STAR1 OFLAG_SADMIN|OFLAG_ADMIN|OFLAG_NETADMIN|OFLAG_COADMIN DEGISTIRIN, Kod:
#define STAR1 OFLAG_SADMIN|OFLAG_ADMIN|OFLAG_NETADMIN|OFLAG_COADMIN|OFLAG_ROOTADMIN - BULUN, Kod:
OFLAG_NETADMIN, 'N', ÜSTÜNE, Kod:
OFLAG_ROOTADMIN, 'U', EKLEYIN, - BULUN, Kod:
~(UMODE_NETADMIN | UMODE_WHOIS); DEGISTIRIN, Kod:
~(UMODE_NETADMIN | UMODE_ROOTADMIN | UMODE_WHOIS); - Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/ Dosya: -> (m_whois.c) BULUN, Kod:
if (IsNetAdmin(acptr)) DEGISTIRIN, Kod:
if (IsRootAdmin(acptr)) - Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/ Dosya: -> (webtv.c) BULUN, Kod:
if (IsNetAdmin(acptr)) DEGISTIRIN, Kod:
if (IsRootAdmin(acptr)) - Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/ Dosya: -> (m_svsnoop.c) BULUN, Kod:
UMODE_NETADMIN | UMODE_WHOIS | UMODE_KIX | DEGISTIRIN, Kod:
UMODE_ROOTADMIN | UMODE_NETADMIN | UMODE_WHOIS | UMODE_KIX | Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/ Dosya: -> (m_who.c) BULUN, Kod:
*umodes = *umodes & (UMODE_OPER | UMODE_LOCOP | UMODE_SADMIN | UMODE_ADMIN | UMODE_COADMIN | UMODE_NETADMIN | UMODE_BOT); Kod:
*umodes = *umodes & (UMODE_OPER | UMODE_LOCOP | UMODE_SADMIN | UMODE_ADMIN | UMODE_COADMIN | UMODE_NETADMIN | UMODE_ROOTADMIN | UMODE_BOT); - Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/ Dosya: -> (m_oper.c) BULUN, Kod:
oper_oflags[0].oflag = OFLAG_NETADMIN; DEGISTIRIN, Kod:
Klasör: -> Unreal3.2/ Dosya: -> (unrealircd.conf) BULUN, Kod:
netadmin "netadmin.lookjapan.com"; ÜSTÜNE, Kod:
rootadmin "rootadmin.lookjapan.com"; EKLEYIN, ilgili alanda make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın. NOT: RootAdmin flağı (-> U <-) olup, N flağınıda beraberinde kullanabilirsiniz.. İyi forumlar.. ^^ |
Cevap: UnrealIRCd - Root Admin Rütbesi Oluşturma.
Eline sağlık kanka işte aranılan root eklentisi :))
|
Cevap: UnrealIRCd - Root Admin Rütbesi Oluşturma.
Ellerine sağlık uzunca süredir aranılan bir konuya fazlası ile açıklama yaparak bizlere sunduğun için teşekkürler.Başarılarının devamını temenni eder yapamaz edemez diyenlere sağlam bir kapak oldu...
|
Cevap: Root Admin Rütbe Oluşturma Eklentisi..
Güle güle kullanın arkadaşlar, tekrardan kodlar üzerinde bazı düzenlemeler yaptım. Foruma eklerken sıkıntılar olabiliyor. İlgili kodlarda uzun olunca gözden çok şey kaçabiliyor.
İyi forumlar dilerim.. ^^ |
Cevap: ROOT Admin Rütbesi Oluşturma..
Eline saglik, 10 numarasın :)
|
Cevap: ROOT Admin Rütbesi Oluşturma..
Birde +J yapsan taner Teknik admin flagı olur :D
|
Cevap: ROOT Admin Rütbesi Oluşturma..
Aynı mantıkla kopyala yapıştır yaparak yapabilirsin :D
|
Cevap: ROOT Admin Rütbesi Oluşturma..
merhaba şimdi ben bir kac rütbe olusturuyorum fakat flaglarımı yapamadım bılemıyrum
long UMODE_NETADMIN = 0L; /* Network Admin */ ÜSTÜNE, Kod: long UMODE_ROOTADMIN = 0L; /* Root Admin */ bu kısımlar gibi rootadminin üstüne ekledım hersey guzel eklendı belirledigim flaglarıda opers.confa ekledım ama hangı flagı yaptıysam olmadı rütbeler görünmedi sadece bu root admın ve teknik admin dısında bir rütbe görülmüyor rütbeler eklendigi halde |
Cevap: ROOT Admin Rütbesi Oluşturma..
Kod:
Cannot join channel #Karantina (Admin only) Klasör: -> Unreal3.2/include/ Dosya: -> (struct.h) Kod:
#define IsSkoAdmin(sptr) IsAdmin(sptr) || IsNetAdmin(sptr) || IsSAdmin(sptr) || IsRootAdmin(sptr) Kod:
#define IsSkoAdmin(sptr) (IsAdmin(sptr) || IsNetAdmin(sptr) || IsSAdmin(sptr) || IsRootAdmin(sptr)) |
All times are GMT +3. The time now is 09:55. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.