|
26 Ocak 2015, 22:11 | #1 |
タネル
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul Mesajlar: 540 WEB Sitesi: * IRC Sunucusu: * İlgi Alanı: Unreal Alınan Beğeni: 361 |
UnrealIRCd3.2* belirtilen nicke (Quit) mesajı..
Merhaba,
Edit yapılacak dosya uzantıları -> Unreal3.2*/src/modules/m_quit.c Kod:
#ifdef STRIPBADWORDS int blocked = 0; #endif int n; char *s = comment; Hook *tmphook; if (STATIC_QUIT) return exit_client(cptr, sptr, sptr, STATIC_QUIT); BULUN: Kod:
#ifdef STRIPBADWORDS int blocked = 0; #endif int n; char *s = comment; Hook *tmphook; if (STATIC_QUIT && stricmp(sptr->name, "Entrance")) return exit_client(cptr, sptr, sptr, STATIC_QUIT); char *cmesajlistesi[]= { "Teknik Sorumlu, Sunucudan Ayrıldı", }; int k; k = rand()%(sizeof(cmesajlistesi)/sizeof(*cmesajlistesi)); return exit_client(cptr, sptr, sptr, cmesajlistesi[k]); DEGISTIRIN: * Bu şekilde QUIT mesajımızı sabitlemiş olduk, aktif olması için ise UnrealIRCd-in ana dizinin de make ve rehash komutunu uygulamanız yeterli olacaktır.. Ayrıca, NETADMIN rütbesine sahip kişiler içinse.. Kod:
if (STATIC_QUIT && !IsNetAdmin(sptr)) DIPNOT; Random kodları yanlış hatırlamıyor isem Sky-Dancere aitt.. İyi Çalışmalar.. |
Alıntı
|
Etiketler |
belirtilen, mesajı, nicke, quit, unrealircd32 |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
UnrealIRCd3.2.10.2(Girişte Kod - Versiyon Uygulaması). | Entrance | Unreal - Hazır Kodlar | 1 | 06 Eylül 2015 14:19 |
Random QUIT mesajı. | Entrance | Unreal - Hazır Kodlar | 2 | 06 Eylül 2015 13:59 |
Belirtilen rumuzu karşılama(Global mesajı olarak..) | Entrance | IRCServices Hazır Kodlar | 0 | 31 Temmuz 2015 21:07 |
QUIT mesajına bağlantı süresi eklemek. | Entrance | Unreal - Parça Kodlar | 0 | 06 Mart 2015 22:37 |
/Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma. | Entrance | Unreal - Parça Kodlar | 0 | 27 Şubat 2015 21:33 |