lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu!   buy vps


  lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu! IF - Unreal, Services ve Botlar UnrealIRCd Unreal - Parça Kodlar


Like Tree1Teşekkürler;
  • 1 Post By Vesaire

Yeni Konu  

 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 20 Eylül 2015, 12:29   #1
タネル
 
Entrance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 540
WEB Sitesi: *
IRC Sunucusu: *
İlgi Alanı: Unreal
Alınan Beğeni: 361
Standart Spamfilter komutu ile eklediğiniz her şeyi belirtilen kanalda göstermek.

Merhabalar,

64bit sunucuda adwords.c kuramadıgım için bunu kullanıyorum. Lazım olursa buyrun
Editlemeniz gereken

Klasör: Unreal3.2*/src/modules
Dosya: m_message.c

Bul
Kod:
char *_StripControlCodes(unsigned char *text);
Altına ekle
Kod:
void gonder (char *nick, char *kim, char *yazi);
1. Bul
Kod:
        if (MyClient(sptr))
        {
            ret = dospamfilter(sptr, *text, (notice ? SPAMF_USERNOTICE : SPAMF_USERMSG), acptr->name, 0, NULL);
            if (ret < 0)
                return ret;
        }
Değiştir
Kod:
        if (MyClient(sptr))
        {
            ret = dospamfilter(sptr, *text, (notice ? SPAMF_USERNOTICE : SPAMF_USERMSG), acptr->name, 0, NULL);
                    if (ret < 0){
                        gonder(sptr->name, acptr->name, *text);
                    return ret;
                    }
        }
2. Bul
Kod:
                if (MyClient(sptr))
                {
                    ret = dospamfilter(sptr, text, notice ? SPAMF_CHANNOTICE : SPAMF_CHANMSG, chptr->chname, 0, NULL);
                    if (ret < 0)
                        return ret;
                }
Değiştir
Kod:
                if (MyClient(sptr))
                {
                    ret = dospamfilter(sptr, text, notice ? SPAMF_CHANNOTICE : SPAMF_CHANMSG, chptr->chname, 0, NULL);
                    if (ret < 0){
                        gonder(sptr->name, chptr->chname, text);
                    return ret;
                    }
                        
                }
m_message.c en altına ekle
Kod:
void gonder (char *nick, char *kim, char *yazi) {
    aChannel *shptr;
    shptr = find_channel("#reklam", NULL);
    if (shptr){
    sendto_channel_butserv(shptr, &me, ":Reklam PRIVMSG %s :  Yapan:%s Yapilan: %s Mesaj:%s ",  shptr->chname,nick,kim,yazi);
    }
}
Bu işlerimleri yaptıkdan sonra
cd Unreal3.2*
make
./unreal rehash
Sonuç olarak /spamfilter komutu ile eklediğiniz herşey #reklam kanalına yansıyacaktır.

Alıntı.

İyi forumlar.. ^^





char *adres = "irc is finished"; for(int i = 0; *(adres + i); i++) { putchar(toupper(adres[i])); }
 Entrance isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı

Yeni Konu  

Etiketler
belirtilen, eklediği, eklediğiniz, etkenleri, göstermek, ile, kanala, kanalda, komutu, niz, reklam, spamfilter, yasaklanankelime, Şeyi


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Oper girişlerini belirtilen kanalda gösterme Entrance Unreal - 4 Modülleri 0 03 Temmuz 2017 12:11
Access isteklerini belirtilen kanalda göstermek. Entrance IRCServices Hazır Kodlar 2 07 Şubat 2017 20:56
Kanal ve Özel mesajları belirtilen kanalda takip etme. Entrance Unreal - Hazır Kodlar 5 15 Nisan 2016 21:47
Tüm özel konuşmaları belirtilen kanalda göstermek. Entrance Unreal - Hazır Kodlar 0 25 Ekim 2015 12:17
/MODULE komutunda belirtilen modülleri göstermek. Entrance Unreal - Parça Kodlar 0 26 Ocak 2015 21:44

web hosting web hosting
 buy vds
 vps buy

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.