lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu!   buy vps


  lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu! IF - Unreal, Services ve Botlar UnrealIRCd Unreal - Parça Kodlar


Like Tree1Teşekkürler;
  • 1 Post By Entrance

Yeni Konu  

 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 26 Ocak 2015, 21:44   #1
タネル
 
Entrance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 540
WEB Sitesi: *
IRC Sunucusu: *
İlgi Alanı: Unreal
Alınan Beğeni: 361
Standart /MODULE komutunda belirtilen modülleri göstermek.

Merhaba,

• Genelde bir çok sunucu /MODULE komutunu sunucularında değiştirirler bir diğer terimle ise yasaklarlar Google, ve türevi arama motorlarında bu terimlerle geçmektedir. Bende yasaklamak yerine veya değiştirmek yerine, herhangi bir modülü göstermek daha mantıklı geldiğinden böyle bir düzenlemeyi gerçekleştirdim..

• Düzenleme yapılacak olan dosya uzantısı -> Unreal3.2*/src/modules.c

Kod:
if (!Modules)
    {
        sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :*** No modules loaded", me.name, sptr->name);
        return 1;
    }
Yukarıda ki bölümü bulun, bulduktan sonra ->

Kod:
if (!IsOper(sptr)) {
    #define modul1 "cloak (Official cloaking module (md5))"
    #define modul2 "commands (Wrapper library for m_ commands)"
    sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :*** %s ", me.name, sptr->name, modul1);
     sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :*** %s ", me.name, sptr->name, modul2);
      sendto_realops("%s (%s@%s) Tarafından MODULE komutu kullanıldı.",  sptr->name, sptr->user->username, sptr->user->realhost);
     return 0;
    }
Altına ekleyin, ardından Unreal-in ana dizinine geçiş yapın make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın, ilavaten module komutunu kullanan kişileride operlara bildirecektir.

Kullanılan test versiyon -> Unreal3.2.10.2

NOT:Şu an 2 modül görünecek şekilde düzenlenmiştir, isterseniz siz aynı mantıkla 3 4 veya üzeride gösterebilirsiniz tamamen size bağlı bir şey...

İyi forumlar..
dEathLeSs bu mesaja teşekkür etti





char *adres = "irc is finished"; for(int i = 0; *(adres + i); i++) { putchar(toupper(adres[i])); }
 Entrance isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı

Yeni Konu  

Etiketler
belirtilen, göstermek, komutunda, modülleri, or module


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Belirtilen modülleri kullanıcılara gösterme Entrance Unreal - 4 Modülleri 0 11 Haziran 2017 15:48
Access isteklerini belirtilen kanalda göstermek. Entrance IRCServices Hazır Kodlar 2 07 Şubat 2017 20:56
/MODULE komutunda, belirtilen modülleri sabitleme Entrance Unreal - 4 Modülleri 0 31 Aralık 2016 11:04
Spamfilter komutu ile eklediğiniz her şeyi belirtilen kanalda göstermek. Entrance Unreal - Parça Kodlar 3 15 Nisan 2016 20:56
Tüm özel konuşmaları belirtilen kanalda göstermek. Entrance Unreal - Hazır Kodlar 0 25 Ekim 2015 12:17

web hosting web hosting
 buy vds
 vps buy

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.