lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu!   buy vps


  lookjapan.COM - IRC ve mIRC dünyasının forumu! IF - Unreal, Services ve Botlar UnrealIRCd Unreal - Parça Kodlar


Yeni Konu   Cevap Yaz

 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 14 Şubat 2015, 19:48   #1
タネル
 
Entrance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 540
WEB Sitesi: *
IRC Sunucusu: *
İlgi Alanı: Unreal
Alınan Beğeni: 361
Standart Topic'de Rumuz Değişkeni Ekleme.

Klasör: Unreal3.2*/scr/modules/
Dosya: <m_join.c>

BULUN
:
Kod:
    if (chptr->topic)
        {
            sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_TOPIC),
                me.name, sptr->name, chptr->chname, chptr->topic);
            sendto_one(sptr,
                rpl_str(RPL_TOPICWHOTIME), me.name,
                sptr->name, chptr->chname, chptr->topic_nick,
                chptr->topic_time);
        }  
DEGISTIRIN:

Kod:
if (chptr->topic)
        {
            char xtopic[500];
            char xtopic1[305];
            
            char harf[3];
            char harf1[2] = " ";
            sprintf(xtopic1, "%s", chptr->topic);
            if (strstr(xtopic1, "$")) {
            int i, x;
            x=strlen(chptr->topic);
            i=0;
              for (i=0; i<x;i++) {
                if (i==0)
                  strcpy( xtopic, harf1 );
              if (xtopic1[i] == (char)36) {
              strcat( xtopic, sptr->name );
                } else {
              sprintf(harf, "%c", xtopic1[i]);
              strcat( xtopic, harf );
                }

                }
        
            sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_TOPIC),
                me.name, sptr->name, chptr->chname, xtopic);
            }
            else {
            sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_TOPIC),
                me.name, sptr->name, chptr->chname, chptr->topic);
            }
            sendto_one(sptr,
                rpl_str(RPL_TOPICWHOTIME), me.name,
                sptr->name, chptr->chname, chptr->topic_nick,
                chptr->topic_time);
        }  
 
* make ve ./unreal rehash komutlarını uygulamanız halinde işleminiz gerçekleşmiş olacak, böylece TOPIC-e $ karakterini eklediğiniz herhangi bir kanala girdiğinizde kullanmış olduğunuz Rumuz, şeklinde görünecektir.

Kod yazarı: ysfm

İyi forumlar.. ^^





char *adres = "irc is finished"; for(int i = 0; *(adres + i); i++) { putchar(toupper(adres[i])); }
 Entrance isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı
Alt 25 Aralık 2016, 23:59   #2
ImpossibLe is nothing
 
dEathLeSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 24 Ocak 2015
Bulunduğu yer: 08,5
Mesajlar: 84
WEB Sitesi: www.Soylenti.Net
IRC Sunucusu: IRC.Soylenti.Net
İlgi Alanı: Unreal
Alınan Beğeni: 71
Standart Cevap: Topic'de Rumuz Değişkeni Ekleme.

UnrealIRCd-4 versiyonunda test edilmiştir. Şuanlık bug yoktur. =)





Senin gözlerin damarlarımda volta atarken , kesici aletler haddini bilmeli, ölüm de kimmiş ? Güzelliğin ruhumda böylesine yer tutarken, estağfurullah; şiir de neymiş

Hey baby ! Don't touch me ...

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 dEathLeSs isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı

Yeni Konu   Cevap Yaz

Etiketler
değişkeni, ekleme, rumuz, topicde, topice


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
(Topic, nick, host, identd gibi ifadelerin.)karakter limitini yükseltme. Entrance Unreal - Parça Kodlar 0 13 Temmuz 2016 16:51
Tek komutla tüm kanallara topic atma. Entrance Unreal - Hazır Kodlar 0 11 Ekim 2015 12:09
Topic Yazım Tarihi. Code IRCServices Hazır Kodlar 0 23 Eylül 2015 16:38
Botunuz Topic Atsın ''!Topic Mesaj'' No_FeaR TCL Scriptler 0 22 Mart 2015 14:33
/nerden rumuz Toprak mIRC Parça Kodlar 0 27 Ocak 2015 22:41

web hosting web hosting
 buy vds
 vps buy

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.