24 Eylül 2015, 11:12 | #1 |
タネル
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul Mesajlar: 540 WEB Sitesi: * IRC Sunucusu: * İlgi Alanı: Unreal Alınan Beğeni: 361 |
Module komutunu değiştirmek.
# Klasör: Unreal3.2-/include/
# Dosya: (msg.h) BULUN, Kod:
#define MSG_MODULE "MODULE" DEGISTIRIN, Kod:
#define MSG_MODULE "MODULES" İyi forumlar.. ^^ |
Alıntı
|
Etiketler |
değiştirmek, komutunu, module |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Rumuzu şifresiz olan kullanıcılara (/MODULE) komutunu kapatma | Entrance | Unreal - 4 Modülleri | 0 | 31 Aralık 2016 11:15 |
/MODULE komutunda, belirtilen modülleri sabitleme | Entrance | Unreal - 4 Modülleri | 0 | 31 Aralık 2016 11:04 |
Map komutunu değiştirmek. | Entrance | Unreal - Parça Kodlar | 0 | 23 Eylül 2015 23:04 |
/MODULE komutunu şifresiz rumuzlara kapatma. | Entrance | Unreal - Hazır Kodlar | 1 | 06 Eylül 2015 13:58 |
/MODULE komutunda belirtilen modülleri göstermek. | Entrance | Unreal - Parça Kodlar | 0 | 26 Ocak 2015 21:44 |